Application status::
Nesudaryta sutartis
Executor |
Greenlab solutions, UAB |
Region |
|
Implement |
INOČEKIAI
|
Priority
|
PRIORITY AXIS 1. STRENGTHENING RESEARCH AND DEVELOPMENT AND INNOVATION
|
Invitation number |
01.2.1-MITA-T-851-06
|
Mokslinėje bei techninėje literatūroje apie automobilių judėjimo dinamiką bei saugumą pateigiama tik gana siaura arba labai specifinė informacija apie stabdžių skysčio eksploatacinių savybių kitimą (dinaminę klampą, spūdumą, vandens kiekį ir kt.) priklausomai nuo darbinių sąlygų (temperatūra, trinties sąlygos, darbinis slėgis). Stabdžių skysčio fizikinių–cheminių savybių pokytis ilgėjant eksploatacijos laikui keičia jo eksploatacines savybes automobilio stabdžių sistemoje. Šių savybių kitimas apibendrintam automobilio judėjimo saugumui dėl daugybės vidinių ir aplinkos faktorių nėra detaliai tiriamas, o vėliau kaip aiškus ir svarbus rodiklis, nėra pateikiamas vartotojams. Tokios informacijos paruošimą riboja labai specializuoti tyrimai, nes turi būti objektyviai įvertinta viso automobilio stabdymo dinamika, kuriai poveikį daro ne tik visų automobilio sistemų darbas bei jų dinaminiai parametrai, bet ir kelio bei važiavimo sąlygos. Be to, objektyvų vieno komponento (šiuo atveju stabdžių skysčio) poveikio įvertinimą apsunkina matavimo infrastruktūros poreikis (specifinė matavimo įranga judėjimo dinamikai, skysčio temperatūrai, bandymo atkartojamumas, specializuotas bandymo poligonas bei kvalifikuotas vairuotojas-bandytojas). Itin svarbu, kad pagrindinis eksperimentinio tyrimo kintamasis (skirtingų savybių stabdžių skystis) būtų detaliai chemiškai ištirtas kuo laiko (ir atstumo) prasme kuo artimesnėmis sąlygomis pagrindiniam bandymui (automobilio stabdymui). Pasirinktas Vokietijos automobilių eksperimentinių tyrimų institutas turi galimybę atlikti ir pateiktų stabdžių skysčio mėginių fizikinių–cheminių savybių laboratorinį tyrimą bei atlikti standartizuotus viso automobilio eksperimentinius bandymus nustatant dinamines stabdymo savybes. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Transporto inžinerijos mokslininkai atliks gautų eksperimentinių automobilio stabdymo su skirtingais stabdžių skysčiais duomenų analizę. Pagal gautus duomenis validuos automobilio matematinį model
Application information
Application receipt date:
16.10.2021
No evaluation criterion |
Funding status |
Evaluation points |
1. Eligibility evaluation
|
No
|
|
2. Benefit result
|
|
0
|
Project value in application:
33 550,00 Eur
Funding requested for
23 485,00 Eur
Contract information
Application funding, Eur |
Funding, Eur |
Paid funding, Eur
|
paid out funding, Eur
|
|
0,00
|
|
|