Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Atvykstamojo turizmo klasterio narių sinergija paremtos rinkodarosstrategijos įgyvendinimas eksporto rinkose.

Nr. 03.2.1-LVPA-K-807-01-0024

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "Algiro"
Regionas Kauno miesto
Priemonė Verslo klasteris LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.2.1-LVPA-K-807-01

Projektu numatyta suformuoti naują atvykstamojo turizmo klasterį, kuriuo metu būtų sukuriama nauja pridėtinės vertės grandinė. Pridėtinės vertės grandinė apims atvykstamojo turizmo klientų aptarnavimą nuo jų atvykimo iki galutinių paslaugų, atvykus, suteikimo. Pridėtinę vertę klasteris kuria aptarnaudamas atvykusį turistą skirtinguose atvykstamojo turizmo ciklo etapuose (nuo atvykimo pradžios iki pabaigos). Klasterio narių dalyvavimas papildo pridėtinės vertės grandinę tuo, kad klasterio paslaugų vartotojai gali įsitraukti tiek pagal vieno klasterio nario rinkodarą tiek pagal kitų narių. Atvykstamojo turizmo klasterio pridėtinės vertės grandinės ciklas svarbus tuo, kad nors į Lietuvą atvyksta pakankamai reikšmingas kiekis turistų, tačiau atvykstamojo turizmo klasterio suformavimas ir buvimas sudaro prielaidas vieno atvykimo metu padidinti bendrą klasterio narių eksportą. Pavyzdžiui, užuot turistas atvykęs į Lietuvą atlikti plastinės operacijos, turėdamas bendrą klasterio narių rinkodarą taip pat naudosis kitomis paslaugomis (galimai keliaus po šalį, naudosis viešbučio paslaugomis, galbūt pasirinks ilgesnį kelionės dienų skaičių ar kels kvalifikaciją lankydamas mokymus). Pats verslo klasteris vykdys savo rinkodaros komunikacijas siekiant pritraukti daugiau narių tiek Lietuvoje tiek užsienyje. Įtraukti nauji Lietuvos nariai leis praplėsti klasterio paslaugų spektrą bei suteikti paslaugų vartotojams išskirtinį pasirinkimą. Tuo tarpu nauji užsienio nariai galimai padės organizuoti keliones į Lietuvą bei pritrauks naujus paslaugų vartotojus. Šiam tikslui klasterio koordinatorius numato bendrą klasterio rinkodarą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-07-25
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-10-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2016-10-19)
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 546 876,04 Eur
Prašoma finansavimo suma: 320 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai