BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dirbtiniu intelektu grįsta sistema greito apsipirkimo parduotuvėms

Nr. 01.2.1-LVPA-K-856-01-0262

Paraiškos būsena:
Paraiškos vertinimas
Vykdytojas Magma solutions, UAB
Savivaldybė
Priemonė Eksperimentas
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-LVPA-K-856-01

DI panaudojimas mažmeninėje prekyboje galimas įvairiais būdais, tačiau vis dar trūksta sprendimų, pritaikytų spręsti aktualiausias mažmenininkū problemas. Nors mažmenininkai renka vis didesnius prekybos duomenų rinkinius, siekdami ištirti pirkėjų elgseną, gaminio tendencijomis nustatyti, kainai optimizuoti, tikslingoms nuolaidoms parinkti ir pan., vis dar trūksta teisingo sprendinio šiems duomenims analizuoti, atrinkti ir pritaikyti juos procesų valdyme, dėl ko mažmenininkai praranda nemenką dalį pajamų. Turėdama ilgametę patirtį vykdant MTEP projektus ir išanalizavę mažmeninės prekybos problemas, „Magma Solutions, UAB“ numato jų sprendinius, todėl kuria inovatyvią dirbtinio intelekto sistemą greito apsipirkimo parduotuvėms, kurios pagrindinis akcentas – tai apsipirkimas, kuriame nėra eilių, kasos, savitarnos ar skanavimo aparatų. PIXEVIA sprendimas išgauna informaciją apie pirkėją vaizdo kamerų pagalba. Automatizuota skaitmeninė dirbtinio intelekto vaizdo apdorojimo sistema, veikianti kartu su išmaniųjų lentynų sensoriais, be žmogaus įsikišimo gali realiu laiku analizuoti žmonių veiksmus, atpažinti jų paimamas prekes ir priskirti jas pirkėjui. Todėl PIXEVIA sistemos pritaikymo galimybės yra plačios – realiu laiku analizuojami duomenys suteikia galimybę ne tik prekybos taškams veikti ištisą parą be parduotuvės personalo, tačiau ir pateikia asortimento, inventoriaus ir kainų valdymo sprendimus. Prognozės yra daug tikslesnės nei egzistuojančių sistemų, nes prognozuojami pirkimai pagal pirkėjų demografinius pjūvius ir pirkimo įpročius konkrečiame prekybos taške. Ši technologija šiuo metu nėra pardavinėjama rinkoje, tačiau dėl jos universalumo, pritaikymas galimas visuose prekybos taškuose, kaip patogumo parduotuvės, kino teatrai, viešbučių holai, arenos, degalinės ir kt.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-26
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-05-11)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-05-14) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 536 503,60 Eur
Prašoma finansavimo suma: 916 980,44 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 536 503,60 916 980,44

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusios įmonės pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų produktų, santykis su skirtomis investicijomis 6598.92 6598.92 0
2 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius 1.00 1.00 0
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams 619523.16 619523.16 0
4 Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų rinkos produktų, skaičius 0.00 0
5 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) 1.00 1.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-07-02 07:46

Susiję įrašai