Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas |
UAB "Rinkodaros algoritmai" |
Savivaldybė |
|
Priemonė |
INOSTARTAS
|
Prioritetas
|
1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
|
Kvietimo kodas |
01.2.1-MITA-T-852-02
|
Projektu prisidedama prie Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos inovacijų srities tikslų realizavimo, o labiausiai prie tarp sektorinio ir tarp regioninio bendradarbiavimo skatinimo. Rinkodaros partnerysčių algoritmas ir jo pagrindu sukurta internetinė platforma prisidės prie skaitmeninės ekonomikos plėtros ir smulkių bei vidutinių įmonių konkurencinio pranašumo stiprinimo. To bus siekiama padedant atrasti tarptautinius rinkodaros partnerius ir partnerysčių dėka didinti prieigą prie skaitmeninės rinkos (angl. „digital markets“). Efektyvioms rinkodaros partnerystėms kurti planuojama pasitelkti didžiuosius duomenis (angl. „big data“) ir sistemos mokymąsi (angl. „machine learning“). UAB „Rinkodaros algoritmai“ steigėjas ir šio projekto įgyvendintojas yra ekonomikos mokslų daktaras, turintis 15 metų praktinio darbo patirtį rinkodaroje.
Projektas prisideda prie Lietuvos inovacijų plėtros 2014–2020 metų programos 1 tikslo „plėtojant naujas žinias ir jų taikymą, ugdyti inovatyvią visuomenę“ 1 ir 3 uždavinių įgyvendinimo. Projektas atitinka pagrindinį „Vanguard“ iniciatyvos principą – kurti partnerystes, ir neapsiriboja vien iniciatyvoje įvardintomis sritimis. Rinkodaros partnerystės galės būti kuriamos bet kurioje verslo šakoje, kuri orientuota į globalią rinką ir siekia išnaudoti regioninį konkurencinį pranašumą laisvoje prekyboje. Vienas iš galimų rinkodaros partnerysčių tipų - naujų bendrų produktų kūrimas, kuris „Vanaguard“ iniciatyvoje įvardintas kaip siektinas tikslas. Rinkodaros partnerysčių algoritmas ir jo pagrindu sukurta internetinė platforma prisidės prie skaitmeninės ekonomikos plėtros ir Baltijos jūros regiono smulkių bei vidutinių įmonių konkurencinio pranašumo stiprinimo padedant kurti bendradarbiavimo su tarptautiniais partneriais galimybes ir mažinant barjerus bei didinant prieiga prie skaitmeninės rinkos (angl. „digital markets“).
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-06-16
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
0
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
44 734,94 Eur
Prašoma finansavimo suma:
40 261,45 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|