BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dirbtiniu intelektu (sistemos mokymusi) ir didžiaisiais duomenimis grįsta rinkodaros partnerysčių platforma

Nr. 01.2.1-MITA-T-852-02-0165

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Rinkodaros algoritmai"
Savivaldybė
Priemonė INOSTARTAS
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-T-852-02

Projektu prisidedama prie Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos inovacijų srities tikslų realizavimo, o labiausiai prie tarp sektorinio ir tarp regioninio bendradarbiavimo skatinimo. Rinkodaros partnerysčių algoritmas ir jo pagrindu sukurta internetinė platforma prisidės prie skaitmeninės ekonomikos plėtros ir smulkių bei vidutinių įmonių konkurencinio pranašumo stiprinimo. To bus siekiama padedant atrasti tarptautinius rinkodaros partnerius ir partnerysčių dėka didinti prieigą prie skaitmeninės rinkos (angl. „digital markets“). Efektyvioms rinkodaros partnerystėms kurti planuojama pasitelkti didžiuosius duomenis (angl. „big data“) ir sistemos mokymąsi (angl. „machine learning“). UAB „Rinkodaros algoritmai“ steigėjas ir šio projekto įgyvendintojas yra ekonomikos mokslų daktaras, turintis 15 metų praktinio darbo patirtį rinkodaroje. Projektas prisideda prie Lietuvos inovacijų plėtros 2014–2020 metų programos 1 tikslo „plėtojant naujas žinias ir jų taikymą, ugdyti inovatyvią visuomenę“ 1 ir 3 uždavinių įgyvendinimo. Projektas atitinka pagrindinį „Vanguard“ iniciatyvos principą – kurti partnerystes, ir neapsiriboja vien iniciatyvoje įvardintomis sritimis. Rinkodaros partnerystės galės būti kuriamos bet kurioje verslo šakoje, kuri orientuota į globalią rinką ir siekia išnaudoti regioninį konkurencinį pranašumą laisvoje prekyboje. Vienas iš galimų rinkodaros partnerysčių tipų - naujų bendrų produktų kūrimas, kuris „Vanaguard“ iniciatyvoje įvardintas kaip siektinas tikslas. Rinkodaros partnerysčių algoritmas ir jo pagrindu sukurta internetinė platforma prisidės prie skaitmeninės ekonomikos plėtros ir Baltijos jūros regiono smulkių bei vidutinių įmonių konkurencinio pranašumo stiprinimo padedant kurti bendradarbiavimo su tarptautiniais partneriais galimybes ir mažinant barjerus bei didinant prieiga prie skaitmeninės rinkos (angl. „digital markets“).


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-10
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 44 734,94 Eur
Prašoma finansavimo suma: 40 261,45 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020-11-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-05-01
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-04
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-06-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
44 734,94 40 261,45 44 734,94 40 261,45

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įvertintos galutinio produkto bandomosios partijos Skaičius 1.00 1.00
3 Investicijas gavusių įmonių išlaidos MTEP veikloms Eur 40000.00 0.00
4 Investicijas gavusiose įmonėse naujai sukurtos ilgalaikės darbo vietos Visos darbo dienos ekv. 2.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-07-05 08:06

Susiję įrašai