BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dirbtiniu intelektu (sistemos mokymusi) ir didžiaisiais duomenimis grįstos rinkodaros partnerysčių platformos prototipo kūrimas ir testavimas

Nr. 01.2.1-MITA-T-852-02-0033

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Rinkodaros algoritmai"
Savivaldybė
Priemonė INOSTARTAS
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-T-852-02

Projektu prisidedama prie Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos inovacijų srities tikslų realizavimo, o labiausiai prie tarp sektorinio ir tarp regioninio bendradarbiavimo skatinimo. Rinkodaros partnerysčių algoritmas ir jo pagrindu sukurta internetinė platforma prisidės prie skaitmeninės ekonomikos plėtros ir smulkių bei vidutinių įmonių konkurencinio pranašumo stiprinimo. To bus siekiama padedant atrasti tarptautinius rinkodaros partnerius ir partnerysčių dėka didinti prieigą prie skaitmeninės rinkos (angl. „digital markets“). Efektyvioms rinkodaros partnerystėms kurti planuojama pasitelkti didžiuosius duomenis (angl. „big data“) ir sistemos mokymąsi (angl. „machine learning“). UAB „Rinkodaros algoritmai“ steigėjas ir šio projekto įgyvendintojas yra ekonomikos mokslų daktaras, turintis 15 metų praktinio darbo patirtį rinkodaroje.Projektas atitinka prioritetinių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų raidos (sumaniosios specializacijos) kryptį ir prioritetą: 3.6. Įtrauki ir kūrybinga visuomenė (HSM). 3.6.2. Proveržio inovacijų kūrimo ir diegimo technologijos ir procesai. Novatoriškų verslo modelių technologijos ir procesai. Prioriteto teminis specifiškumas: 26.2. tirti ir kurti socialines technologijas, kurios, pasitelkiant informacines ir komunikacines bei kitas technologijas, leistų sukurti socialinių ir organizacinių inovacijų, skatinančių novatoriškų įmonių ir socialinio verslo kūrimąsi ir augimą. 26.2.3. aukštos pridėtinės vertės kooperacijos (pvz.: asociatyvinės, klasterių, savitarpio pagalbos, savanorytės ir kt.) technologijas;


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-05-02
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 29 823,29 Eur
Prašoma finansavimo suma: 25 349,80 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2019-08-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-07-31
Sutarties pasirašymo diena: 2019-09-25
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-06-22
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
29 823,29 25 349,80 29 823,29 25 349,80

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 0.00
2 Naujų įmonių, gavusių investicijas, skaičius Įmonės 1.00 1.00
3 Investicijas gavusiose įmonėse naujai sukurtos ilgalaikės darbo vietos Visos darbo dienos ekv. 1.00 0.00
4 Investicijas gavusių įmonių išlaidos MTEP veikloms Eur 5000.00 0.00
5 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-01-17 07:59

Susiję įrašai