BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Elektroninio verslo sprendimai UAB „Eskom“ veiklos optimizavimui

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0292

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Eskom"
Savivaldybė Palangos miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Uždaroji akcinė bendrovė „Eskom“ valdo Palangoje esantį aukščiausios klasės penkių žvaigždučių viešbutį „Vanagupė“, kuriame įrengti 98 kambariai, restoranai, didelis ir modernus konferencijų centras ir spa centras. Įmonės vykdoma veikla apima apgyvendinimo, maitinimo, konferencijų organizavimo ir sveikatingumo (SPA) paslaugų teikimą. Įmonė nuolat kuria ir gerina esamą infrastruktūrą, plėsdama paslaugų sferą ir gerindama pajūrio regiono ekonominės ir socialinės raidos plėtrą. Vykdant viešbučio veiklas kyla daug problemų bei neefektyviai vykdomos veiklos dėl neoptimizuotų įmonės IT sistemų. Daugelio viešbučio procesų elektroniniai sprendimai yra nesusieti tarpusavyje. Nėra bendrų integracijų , apsikeitimo duomenimis, apskaitymo , sandėlio, atsargų likučių, klientų duomenų bazių valdymo, nėra integruotos sistemos su SPA administravimu, konferencijų centru. Siekiant išspręsti konferencijų centro ir SPA centro administravimo problemas bei optimizuoti pardavimų internetu valdymą, inicijuojamas šis projektas. Pagrindinis jo tikslas - IT pagalba optimizuoti įmonės procesus, taip padidinti įmonės produktyvumą. Įgyvendinant projektą, planuojama optimizuoti viešbučio valdymo programos procesus, integruojant 4 pagrindinius modulius:Viešbučio valdymo modulis, apimantis konferencijų administravimo bei maitinimo valdymą;Spa centro valdymo modulis;Restorano valdymo modulis;Sandėlio valdymo modulis.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-19) 50.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 71 323,06 Eur
Prašoma finansavimo suma: 35 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-02-28
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-14
Sutarties galiojimo pabaiga: 2017-05-10
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
64 366,63 32 183,31 64 127,93 32 063,96

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 53.62 0.00
3 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 5.00 5.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-11-29 08:06

Susiję įrašai