BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Elektroninio verslo sprendimo diegimas UAB “Spectrum logistika”

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0246

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB „Spectrum logistika“
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

UAB „SPECTRUM LOGISTIKA“ planuoja įsigyti bei adaptuoti savo įmonės veiklai naują verslo valdymo sistemą, kuri užtikrins įmonės verslo procesų, tokių kaip pardavimų, transporto, įmonės finansinių rodiklių, personalo valdymą. Diegiama VVS bus pritaikyta specifiniams įmonės poreikiams - bus įdiegti minėtų verslo procesų moduliai, kurie leis optimizuoti įvairių duomenų analizę, palengvins užsakymų vykdymą, finansinių ataskaitų konsolidaciją, paslaugų poreikio nustatymą, finansinį modeliavimą, dokumentacijos, ryšių su klientais valdymą. Taip pat bus įsigyta techninė įranga - GPS transporto valdymo ir kontrolės sistema, leisianti taupyti resurusus ir efektyviau organizuoti darbą. Optimizuoti ir integruoti įmonės verslo valdymo procesai, tiesiogiai įtakos didesnės pridėtinės vertės sukūrimą, kadangi atsiras sistemiškumas, operatyvumas, automatizavimas, sumažės klaidų tikimybė, didės paslaugų apyvarta ir kokybė. Tokiu būdu bus užtikrinamas ilgalaikis UAB „Spectrum logistika“ darbo našumo didėjimas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-15)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-15) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 51 860,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 31 116,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-04-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-09-29
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2018-03-09
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
15 910,00 9 546,00 12 000,00 7 200,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 124.50 0.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 4.00 4.00
3 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-10-07 08:07

Susiję įrašai