BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

"Inovatyvios mokymo(si) priemonės ir jų taikymas ikimokyklinio ugdymo kokybei gerinti"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0027

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Radviliškio lopšelis-darželis "Eglutė"
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Švietimo sistemai keliami vis didesni ir sudėtingesni reikalavimai, kurie įgalina švietimo organizacijas imtis tam tikrų pokyčių, siekiant kokybiško ugdymo. Ugdymo programos, metodai, priemonių kaita, pedagogų profesionalumas užtikrina kokybišką ir ugdytinių poreikius atitinkantį ugdymą(si). Švietimo organizacijoms tenka ieškoti naujų būdų ir formų, kurios prisidėtų prie savimi pasitinkinčio, kūrybiško bei aktyvaus visuomenės nario ugdymo(si). Vienas iš švietimo kokybės užtikrinimo būdų yra edukacinės inovacijos, kurios visuomenės raidos kontekste tampa ypač svarbiomis, nes, viena vertus, švietimas įtakoja visuomenės raidą, kita vertus, visuomeniniai pokyčiai įtakoja švietimo kaitą. Edukacinės inovacijos dvejopai svarbios – efektyvios ugdymo(si) kokybės užtikrinimui bei prisideda prie švietimo sistemos kaitos. Ugdant kūrybiškumą, ypač svarbu sudaryti sąlygas kiekvieno vaiko saviraiškai atskleisti. Viena svarbiausių kūrybiškumo ugdymo darželyje sąlygų – pedagogų kūrybiškumas. Tik kūrybiškai dirbantis pedagogas išugdys kūrybišką vaiką. Darželyje kiekvienam vaikui turi būti sudaryta galimybė kurti, nes vaikai iš prigimties yra smalsūs ir mėgsta eksperimentuoti. Tai leidžia teigti, kad kūrybiškumo ugdymas paremtas ne tiek žinių perėmimu, kiek gebėjimu jomis naudotis. Taip pat įstaigoje didėjant specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių vaikų skaičiui, būtina atnaujinti ir įsigyti naujų inovatyvių edukacinių priemonių. Tikslas - ugdymo procese taikant inovatyvias ugdymo(si) priemones lavinti vaikų kalbinius, emocinius, socialinius, kūrybinius gebėjimus, loginio mąstymo, smulkiosios ir stambiosios motorikos įgūdžius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne (2020-03-17)
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 81 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 81 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai