BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Konsultavimo ir psichosocialinės pagalbos koordinavimo modelio sukūrimas ir diegimas ugdymo įstaigose

Nr. 09.2.2-ESFA-K-730-01-0016

Paraiškos būsena:
Paraiškos vertinimas
Vykdytojas Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė
Priemonė MOKYKLŲ PAŽANGOS SKATINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.2-ESFA-K-730-01

Aiškinantis priežastis dėl anksti iš švietimo sistemos pasitraukusių ir bendrojo ugdymo programos nebaigusių asmenų problematikos, kaip viena svarbiausių priežasčių gali būti išskirta trauminės vaikų patirtys (abiejų arba vieno iš tėvų netektis, konfliktai šeimoje, girtavimas, smurtas, nepriežiūra). Tokias traumines patirtis išgyvenę vaikai gali turėti somatinių, emocijų reguliavimo, dėmesio išlaikymo, savęs ir pasaulio suvokimo problemų (Grabbe & Miller-Karas, 2018). PTodėl matome didelį poreikį apie traumą infomuotų intervencijų mokylose bei darželiuose, siekiant projekto tikslo - sumažinti anksti iš švietimo sistemos pasitraukusių ir bendrojo ugdymo programos nebaigusių asmenų skaičių Vilniaus miesto savivaldybėje. Projekto uždavinys - didinti mokinių, turinčių elgesio ir emocinių sunkumų, įtrauktį į švietimo sistemą Vilniaus miesto savivaldybėje. Uždavinio bus siekiama įgyvendinant šias veiklas: 1. Projekto pristatymas ugdymo įstaigose. Siekiama išsiaiškinti darbuotojų motyvaciją dalyvauti projekte, mokytis ir perimti naujus metodus; 2. Parengtas įrankis, skirtas matuoti vaiko socialinio-emocinio funkcionavimo pokytį. 3. Ugdymo įstaigų aplinkos vertinimo metodikos sukūrimas ir įstaigų aplinkos vertinimas, rekomendacijų pateikimas bei komandos konsultavimas; 4. Atrinktose ugdymo įstaigose esančių vaikų psichodiagnostinio įvertinimo atlikimas ir pagalbos strategijos rekomendacijų parengimas; 5.Darbuotojų mokymai; 6. Mokymai atstovams pagal įstatymą 7. Konsultacijos/atvejų aptarimai, supervizijos su vaikais tiesiogiai dirbantiems darbuotojams ugdymo įstaigose; 8. Psichosocialinės reabilitacijos stovykla vaikams ir jų tėvams. 9. Terapinės paslaugos vaikams turintiems elgesio ir emocinių sunkumų Konsultaciniame Skyriuje. 10. Projekto metu sukauptos patirties analizė ir apibendrinimas. 11. Institucinio veiklų tęstinumo užtikrinimas, įsteigiant Konsultavimo ir psichosocialinės pagalbos koordinavimo skyrių.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne (2020-11-26)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-11-26) 75.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 447 998,74 Eur
Prašoma finansavimo suma: 300 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai