BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kredito unijos AMBER konkurencingumo didinimas per verslo procesų optimizavimą

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0205

Paraiškos būsena:
Nutrauktas
Vykdytojas KREDITO UNIJA AMBER
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Projektu yra siekiama įsidiegti integruotą verslo valdymo sistemą, skirtą įmonės verslo valdymo procesų optimizavimui KREDITO UNIJOJE AMBER, kuri leis įmonei dirbti efektyviau ir produktyviau, sukurti didesnę pridėtinę vertę, ženkliai padidinti darbo našumą. Įdiegtas e-verslo sprendimas sumažins žmogiškųjų išteklių poreikį, pagreitins paslaugų teikimą, kas greičiau identifikuos klaidas. Optimizavus KREDITO UNIJOJE Amber vykstančius verslo procesus, techninius procesus dirbantys specialistai sutaupys laiką suvedinėjant klientų duomenis, tikrinant duomenų teisingumą išorinėse sistemose, suvedinėjant priminimus apie dokumentų galiojimo laiko pasibaigimą. Įdiegta verslo valdymo sistema automatizuotai atnaujins duomenis, automatizuotai sugeneruos patvirtinimus. Optimizavus KREDITO UNIJOJE AMBER vykstačius procesus, bus išvengta žmogiškųjų klaidų, bus padidintas produktyvumas, paslaugų prieinamumas, patikimumas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-19) 100.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 73 809,98 Eur
Prašoma finansavimo suma: 44 285,99 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-04-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-03-31
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-13
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
61 508,32 35 000,00 0,00 0,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 799.49 0.00
3 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 8.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-10-07 08:07

Susiję įrašai