BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kritinis mąstymas aukštajame moksle: studijų ir darbo rinkos perspektyva

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-01-0068

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Mykolo Romerio universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-01

Kritinis mąstymas (KM) yra laikomas vienu svarbiausių gebėjimų, sąlygojančiu asmens ir visos visuomenės gerovę. Nepaisant jo aktualumo, dažnai susiduriama su klausimu, kaip šiuos gebėjimus ugdyti, lavinti bei vertinti. Tai yra sąlygota kelių dalykų: nėra vieningo sutarimo, kas yra laikoma KM, nesutariama dėl KM gebėjimų raiškos įvairiose praktinėse situacijose bei socialinio gyvenimo sferose, stokojama įvairesnių KM tyrimo metodų. Ilgą laiką buvo tenkinamasi psichologiniais, matuojančiais kognityvinius gebėjimus bei dispozicijas instrumentais ir eksperimentiniais metodais (Bailin,2002; Facione,1990; Willingham,2007). Projekte taikomi inovatyvūs KM tyrimo metodai padės išgryninti šiuos aspektus ir atsakyti į klausimus, kas yra laikoma KM, kaip jis reiškiasi ir yra vertinamas aukštojo mokslo, studijų bei praktinio gyvenimo kontekstuose. Projekto tikslas-ištirti studijų atitiktį darbo rinkoje aktualizuojamam KM gebėjimų poreikiui. Projekto metu pirmą kartą bus atliktos išsamios KM ugdymo aukštajame moksle, darbdavių ir darbuotojų požiūrio į KM analizės, paremtos įvairiapusiška empirine medžiaga ir kompleksiniu tyrimo instrumentu. Bus įvertinta KM ugdymo aukštojoje mokykloje dermė su praktiniu KM gebėjimų taikymu darbinėje veikloje. Tyrimu bus prisidėta prie naujo požiūrio į KM ugdymo tyrinėjimus parodant, kad : a) KM galima tyrinėti neapsiribojant griežtais ir nelanksčiais teoriniais konstruktais; b)KM ugdymas nėra vien tik psichologinių tyrinėjimų (ir kognityvinių gebėjimų matavimo) objektas; c)KM ugdymo svarba atsiskleidžia per konkrečias empirines patirtis; d) KM ugdymo teorijos gali būti praturtintos nauju, įvairiapusišku požiūriu. Tyrimo rezultatai pasitarnaus aiškesniam mokslo, studijų ir darbinio pasaulio atstovų susitarimui, kas yra KM ir kaip jis turi būti ugdomas; studijų programų atnaujinimui; naujiems tyrimams rastis; švietimo politikos krypties išgryninimui ir pastiprinimui.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-09
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-27) 85.30
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 599 336,64 Eur
Prašoma finansavimo suma: 599 336,64 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-26
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-27
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
599 336,64 599 336,64 532 070,13 532 070,13

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 0.00
2 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 8.00 8.00
3 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 8.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-05-08 07:55

Susiję įrašai