BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Telšių rajono mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtraukties į švietimo sistemą didinimas

Nr. 09.2.2-ESFA-K-730-01-0015

Paraiškos būsena:
Paraiškos vertinimas
Vykdytojas Telšių rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė
Priemonė MOKYKLŲ PAŽANGOS SKATINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.2-ESFA-K-730-01

Projekto „Telšių rajono mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtraukties į švietimo sistemą didinimas“, įgyvendinamo Telšių rajono savivaldybės administracijos, tikslas – didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtrauktį į švietimo sistemą plečiant koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos ir socialinių paslaugų įvairovę Telšių rajono savivaldybėje taip mažinant anksti iš švietimo sistemos pasitraukusių ir bendrojo ugdymo programos nebaigusių asmenų skaičių. Nuo 2018-07-01 perėjus prie atnaujintos, vaikų interesus labiau apsaugojančios, nepertraukiamai veikiančios vaiko teisių apsaugos sistemos, identifikuotas didelis koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos ir socialinių paslaugų poreikis. Nors švietimo pagalbai teikti savivaldybės švietimo įstaigose įsteigti 78,33 švietimo specialistų etatai, organizuoti įtraukųjį ugdymą SUP vaikams vis dar sudėtinga: vaikai nepritampa, yra diskriminuojami mokyklos bendruomenės, ne visi pedagogai turi pakankamai žinių ir kompetencijos dirbant su tokiais vaikais, o kaimiškose vietovėse esančiose mokyklose stinga specialistų, priemonių, įrangos, „nusiraminimo“ erdvių. Iškelti uždaviniai: stiprinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialines paslaugas teikiančių įstaigų organizacinius gebėjimus; diegti inovatyvius ugdymo ir koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinės priežiūros paslaugų organizavimo modelius didinant specialiųjų ugdymo poreikių turinčių vaikų įtrauktį švietime. Įgyvendinant projektą numatytas inovatyvus ugdymo ir koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinių paslaugų organizavimo modelis, koordinuojamas savivaldybių tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorių ir organizuojamas taip, kad reikalingos paslaugos vaikui ir jo šeimai taptų prieinamos ir užtikrintų asmens poreikių tenkinimą, sudarytų prielaidas asmens savarankiškumui ir dalyvavimui bendruomenės švietimo, socialinėse, kultūrinėse ir kitose veiklose kartu su visais jos nariais.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 419 479,94 Eur
Prašoma finansavimo suma: 300 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai