BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB "Baltijos pervežimai" verslo valdymo sistemos diegimas

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0306

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Baltijos pervežimai"
Savivaldybė Klaipėdos miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

UAB „Baltijos pervežimai“ / „Baltic Shipping“ – viena iš pirmaujančių kompanijų Baltijos šalyse laivų agentavimo ir transporto-ekspedicinio krovinių aptarnavimo srityse. Kompanija įkurta 1997 metais. Kompanijoje dirba kolektyvas, turintis aukštą kvalifikaciją ir ilgametę darbo patirtį jūrų, geležinkelio ir automobilių transporto srityse, jūrų krovos kompanijose, juridinėse kontorose.Įmonės tikslas – patenkinti kliento poreikius, todėl veikloje vadovaujamasi trimis pagrindiniais faktoriais: kokybė, kaina ir pristatymo laikas. Šiuolaikiniai krovinių siuntėjai vis labiau ir labiau pabrėžia informacijos tikslumo ir jos pateikimo laiku svarbą. Jie nori gauti visą informaciją apie siunčiamą krovinį, transporto priemonę bet kuriuo paros laiku ir ne tik žodžiu, bet ir elektroninėmis ryšio priemonėmis. Įmonė veikia sėkmingai, tačiau bendrovės potencialą išnaudoti trukdo pasenę įdiegti elektroniniai verslo valdymo sprendimai, neatitinkantys šiandienos standartų. Daugelis procesų vis dar valdomi rankiniu būdu naudojantis primityviomis programomis – Excel, Word, kas neleidžia pasiekti įmonei maksimalaus darbo našumo. Taigi projekto tikslas – iš esmės apjungti įmonėje vykstančius procesus į vieningą informacinę sistemą ir maksimaliai automatizuoti daugiausiai laikui imlias užduotis, taip taupant darbuotojų laiką bei didinant produktyvumą.Šiam tikslui pasiekti, įmonėje bus siekiama apjungti ir automatizuoti šiuos procesus elektroninių sprendimų pagalba: 1) Pardavimų valdymas 2) Pervežimo (ekspedicijos) paslaugos vykdymas 3) Finansų valdymas 4) Dokumentų valdymas


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-15)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-15) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 63 178,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 31 589,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-04-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2018-08-31
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2018-11-22
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
63 177,14 31 588,57 46 672,91 23 336,46

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 4.00 4.00
3 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 128.32 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-11-29 08:06

Susiję įrašai