BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB ,,Bilderis" veiklos procesų optimizavimas, diegiant inovatyvius elektroninio verslo sprendimus

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0343

Paraiškos būsena:
Nutrauktas
Vykdytojas UAB ,,Bilderis"
Savivaldybė Raseinių raj.
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Uždaroji akcinė bendrovė „Bilderis" veiklą vykdo nuo 2005 m. teikdama platų spektrą paslaugų nuo projektavimo, konstrukcijų montavimo, bendrastatybinių ir aplinkotvarkos darbų iki inžinerinių statinių. Įmonė savo veikloje naudoja tarptautinius standartus atitinkančias naujausias technologijas ir medžiagas, siekdami užtikrinti kokybišką darbą ir paslaugas. Siekdama tapti lyderiaujančia statybos įmone regione, 2008 m. UAB ,,Bilderis" sertifikuotas pagal ISO 9001:2008 kokybės vadybos programą. Įmonėje dirba 101 darbuotojas. Plečiantis verslui ir didėjant klientų ratui, būtina diegti šiuolaikiškus valdymo metodus, remiantis informacinių technologijų specifinio pritaikimo sprendimais. Norint padidinti įmonės našumą ir konkurencingumą yra būtini elektroninio verslo sprendimai, kurie optimizuotų projektų valdymą, bendradarbiavimo su klientais ir paslaugų teikimo bei visus kitus valdymo procesus. Šiai dienai Įmonė visus projektų valdymo procesus fiksuoja exel lentelėse, kas sąlygoja ilgesnę darbų atlikimo trukmę, išaugančias darbo laiko ir darbo užmokesčio sąnaudas. UAB ,,Bilderis" diegiamo elektroninio sprendimo esmė yra kompiuterizuoti ir apjungti projektų valdymo procesus. Diegiama projektų valdymo sistema apjungs 9 verslo procesus: pasiūlymų valdymą, projektų ir konkursų valdymą, sutarčių valdymą, aktavimų valdymą, pardavimų valdymą, tiekimo valdymą, pirkimų valdymą, klientų valdymą ir įmonės darbuotojų valdymą, padidins teikiamų paslaugų konkurencingumą bei našumą. Projekto įgyvendinimas efektyviai optimizuos įmonės teikiamų paslaugų procesus ir įmonės verslo procesai taps nepertraukiami ir optimaliai lankstūs, ko pasekoje įmonė koncentruosis į aukštesnius tikslus, tokius kaip finansinių rodiklių didinimas. Prognozuojama, kad po projekto įgyvendinimo praėjus 3 metams (lyginant su 2014 m.) darbo našumas - 62,64 proc.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-11-02
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-19) 50.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 59 200,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 29 600,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-04-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-04-01
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-14
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
49 050,00 24 525,00 8 595,00 4 297,50

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 62.64 0.00
2 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
3 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 9.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-11-29 08:06

Susiję įrašai