BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB „Fondera“ veiklos organizavimo procesų optimizavimas

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0342

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Fondera"
Savivaldybė Klaipėdos miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

UAB „Fondera“ specializuojasi pervežimo geležinkeliu, ekspedijavimo, klientų atstovavimo, t.y. muitinės tarpininko paslaugų srityje, taip pat savo klientams siūlo krovinių sandėliavimo paslaugas Klaipėdos uoste ir už jo ribų. Ilgametė darbo logistikos srityje patirtis, universalumas, paslaugų kompleksiškumas ir į paslaugų kokybę orientuota veikla lemia augantį pervežamų krovinių, klientų, besinaudojančių įmonės paslaugomis skaičių. Taip pat didėja ir dokumentų bei informacijos, kurią reikia valdyti, skaičius. Todėl elektroniniai verslo sprendimai tampa būtina priemonė, siekiant suvaldyti minėtą informaciją ir gerinti įmonės veiklos organizavimo procesus bei padidinti darbo našumo rodiklius. Programinės įrangos, kuri parinkta pagal įstaigos poreikius ir skirta užsakymų priėmimui ir apdorojimui iš klientų, klientų informacijos valdymui ir duomenų analitikai, įsigijimas palengvintų ir pagreitintų darbuotojų darbą ir paslaugų kokybę bei operatyvumą, sudarytų galimybes darbo našumo didėjimui. Įmonė minėtos programos pagalba optimizuotų ir į integruotą visumą susietų 6 išorinius verslo procesus. Darbui su programa planuojama įsigyti vieną papildomą kompiuterį.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-11-02
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-19) 50.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 27 270,50 Eur
Prašoma finansavimo suma: 16 362,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2016-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2016-09-12
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
27 270,50 16 362,00 26 824,55 16 094,54

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 6.00 6.00
3 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 51.90 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-11-29 08:06

Susiję įrašai