Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

„UAB "Tomegris" verslo konkurencingumo didinimas diegiant elektroninius verslo sprendimus“

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0057

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB „Tomegris“
Regionas Kauno raj.
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

UAB "Tomegris" - transporto ir logistikos paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai savo veiklą vykdanti nuo 2003m., siekdama didinti bendrovės darbo našumo rodiklius bei konkurencingumą, investuos įsigyjant programinę įrangą - verslo valdymo sistemą (VVS), kuri apims visus logistikos įmonėje vykstančius procesus: įdarbinimą, pirkimus, užsakymų administravimą, pardavimus, transporto parko valdymą, ryšių su klientais valdymą, kuro apskaitą, draudimų ir žalų administravimą, ataskaitų formavimą. Naudojantis VVS bus užtikrinta duomenų apsauga, nes sistema naudosis tik autorizuoti vartotojai pagal suteiktas prieigos prie duomenų teises, kritinių duomenų kontrolė (automatiniai priminimai apie dokumentų galiojimo pabaigą ir kt.). Sistemos pagalba visa aktuali informacija matoma realiu laiku, taupomas laikas, sumažėja klaidų skaičius ir dėl jų patiriamų nuostolių dydis. Sklandžiam darbui įdiegta programine įranga užtikrinti, numatoma įsigyti kompiuterinės technikos.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-01-29)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-19) 100.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 56 980,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 34 188,00 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2017-07-24
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
33 060,00 19 836,00 33 060,00 19 836,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 9.00 9.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-11-19 07:39

Susiję įrašai