Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Finansavimas

Verslo valdymo sistemos diegimas, siekiant darbo našumo didinimo ir verslo procesų optimizavimo sandėliavimo ir saugojimo veikloje

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0065

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB „Talga“
Regionas Kauno miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Pareiškėjas sandėliavimo ir saugojimo paslaugų srityje veikianti įmonė. Įdiegę e-verslo sprendimą ir investavę į technologijas, optimizuojančias septynių verslo procesų valdymą, galėsime sėkmingai didinti darbo našumą ir įmonės produktyvumą sandėliavimo paslaugų sektoriuje. Projekto metu įdiegta sandėlio valdymo sistema bus naudojama, siekiant optimizuoti su įmonės veiklos valdymu susijusius procesus. Sprendimas padės optimizuoti ir susieti pardavimų, klientų aptarnavimo, tiekimo valdymo, dokumentų valdymo, finansų valdymo, personalo valdymo bei kontrolės procesus. Nauda bus apčiuopiama ir pamatuojama konkrečiais įrankiais: darbuotojų darbo efektyvumo padidėjimas, išaugusi aptarnavimo kokybė, greitis bei efektyvumas. Visa tai leis užtikrinti projekto veiklos rezultatų tęstinumą – sėkmingu projekto įgyvendinimu ir sistemos naudojimu suinteresuota tiek įmonės vadovybė, tiek patys darbuotojai. Finansinis tęstinumas: reikalingos eksploatacinės išlaidos bus apmokamos iš pareiškėjo lėšų


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-03)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-12) 60.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 69 587,86 Eur
Prašoma finansavimo suma: 34 793,93 Eur

Sutarties informacija

Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-07
Sutarties galiojimo pabaiga: 2017-08-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
57 350,86 28 675,43 57 350,86 28 675,42

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 7.00 7.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-11-12 07:39

Susiję įrašai