BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Virtualios realybės technologijų panaudojimas, kuriant naujas psichoterapijos priemones

Nr. J05-LVPA-K-01-0232

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB SneakyBox
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas J05-LVPA-K-01

Virtualios realybės technologija įdomi tuo, kad padeda žmogui sukurti tikrovišką kontaktą su virtualia realybe. Virtualios realybės įrenginiai reaguoja į naudotojo galvos judesius, atitinkamai keičiant vaizdą, kurį mato naudotojas. Sparčiai vystantis technologijoms bei atsižvelgiant į plačias virtualios realybės pritaikymo galimybes, rinkoje vis daugiau pasirodo įvairių virtualios realybės įrenginių, tačiau šiems įrenginiams trūksta turinio. Kokybiško turinio sukūrimas reikalauja specialių žinių, įgūdžių, mokslinių tyrimų, priklausomai nuo srities, kuriai turinys būtų kuriamas.Analizuojant mokslinę literatūrą, ypatingai jautri virtualios realybės turinio kūrimui yra medicinos sritis. Ši sritis reikalauja moksliškai pagrįstų tyrimų, kad sukurtas turinys yra tinkamas naudoti ir turi gydomąjį poveikį.Atsižvelgiant į tai, kad medicinos srityje virtualaus realybės turinio (šiuo atveju- intervencijos priemonių) pateikiami pavieniai sprendimai (daugiausia JAV) bei, remiantis mokslininkų įrodymais, kad virtualios realybės technologijos gali ženkliai paspartinti paciento gijimo procesus bei atitinkamai sutaupyti daugybę medicinos sistemos lėšų, kurios būtų skiriamos medikamentiniam gydymui, būtina plėsti virtualios realybės turinio medicinos srityje kūrimo apimtis. Būtent šiuo tikslu UAB „SneakyBox“ siekia įgyvendinti projektą „Virtualios realybės technologijų panaudojimas, kuriant naujas psichoterapijos priemones“, kurio metu bus ištirtas virtualių technologijų panaudojimo poveikis gydymui bei sukurtos 2 intervencijos priemones, skirtos viešojo kalbėjimo baimei ir panikos sutrikimams gydyti. Psichoterapijos sritis pasirinkta, atsižvelgiant į mokslininkų pateiktas išvadas, kad virtualios realybės intervencijų efektyvumas gydant įvairius nerimo sutrikimus šioje srityje yra pakankamai aukštas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-12-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-12-30) 42.60
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 98 140,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 54 373,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2017-03-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-02-28
Sutarties pasirašymo diena: 2017-03-14
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-05-10
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
97 843,04 54 197,40 86 047,84 46 363,14

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 1.00 1.00
3 Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų rinkos produktų, skaičius Įmonės 1.00 1.00
4 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 44245.64 39684.70
5 Investicijas gavusios įmonės pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų produktų, santykis su skirtomis investicijomis Procentai 176.61 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2021-09-25 07:59

Susiję įrašai