Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti RSS

Naujienos

Sukurti išmanesni įrankiai, leisiantys dar greičiau įsivertinti kliento patikimumą

2020 m. sausio 9 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra
Rodoma:

Išsiplėtusi finansavimo rinka šiandien verslui siūlo eilę finansavimo sprendimų. Vis tik, net ir smulkiesiems palankesnis nebankinis finansuotojas nori užsitikrinti patikimą klientą. Šiuo atžvilgiu, juridinių ir fizinių asmenų kredito istorija aktuali ne tik bankams ir investuotojams, bet ir klientų ar partnerių bazę kuriančiam verslui. Aukštos kokybės kredito rizikos valdymo paslaugų poreikis Lietuvoje nuolat auga, todėl siekdama įtvirtinti savo lyderystę šioje rinkoje, „Creditinfo Lietuva“ investavo į esamų produktų kokybės gerinimą bei portfelio plėtrą.

Inovacijų projekto, dalinai finansuoto Europos Sąjungos (ES) investicijomis, metu UAB „Creditinfo Lietuva“ drauge su partneriais UAB „Scorify” ir UAB „Fintegry” sukūrė septynis kredito rizikos valdymo produktų prototipus: paskolų portfelio analizės bei palyginimo su rinka įrankį; skolų išieškojimo tikėtinumo, sektorinių įmonių finansinių rodiklių ir naujų kreditų poreikio prognozavimo modelius; interaktyvią kredito ar susijusių rizikų automatizuoto modeliavimo sistemą; kredito rizikos prognozavimo, naudojant vartotojo nuotraukų albumą, modelį; potencialiai įdomių įmonių rekomendavimo sistemą, besiremiančią „Amazon“ ar „Netflix“ teikiamų rekomendacijų praktika.

„Projekto dėka pavyko sukurti profesionalius, aukštos kokybės prognozavimo modelius, kurių dauguma jau yra išbandomi kredito biuro klientų. Jie įgalina vartotoją priimti mokslu pagrįstus sprendimus, kurti efektyvius, automatizuotus procesus, kurie sumažina rankinio darbo poreikį ir taupo laiką. Šie produktai didesnę vertę sukurs tiems, kurie jau yra pažengę kredito rizikos valdymo srityje“, – komentuoja Linas Čereška, „Creditinfo Lietuva“ vadovas.

Nauji inovatyvūs produktai orientuoti į plačią auditoriją: finansines institucijas – bankus, lizingo bendroves ir kitus kreditorius, plataus profilio verslo sektorių įmones, viešąsias ir valstybines įstaigas ir fizinius asmenis Lietuvoje bei užsienyje.

„Septyni skirtingi produktai sukurti atsižvelgiant į individualius klientų poreikius. Vienas iš modelių įgalina verslą bei finansines įstaigas sekti rinkos tendencijas bei įsivertinti savo poziciją rinkos bei konkurentų atžvilgiu, kitas – matyti skirtingų sektorių išankstinius finansinius rodiklius. Taip pat rinkai pristatyti ir svarbūs įrankiai, leidžiantys sekti savo skolininkų portfelio būklę, įsivertinti klientų ateities poreikius naujoms paslaugoms ir reaguoti į tai greičiau nei konkurentai. Projekto metu buvo svarbu sukurti ir edukacinę priemonę, kuri patraukliu būdu supažindintų vartotojus su pačia kredito reitingo sąvoka, paskatintų domėtis savo kredito istorija ir reitingu”, – akcentuoja L. Čereška.

Inovacijų projekto įgyvendinimui pagal priemonę „Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai“ iš viso skirta 935 tūkst. eurų ES investicijų.

Paslaugų vertę kuria edukacija ir nuolatiniu investavimu

„Creditinfo Lietuva“ vadovas pasakoja, kad verslas vis labiau suvokia kredito rizikos vertinimo svarbą, o tam padeda ir nuolatinė jo edukacija.

„Daug energijos skiriame vartotojų mokymams – organizuojame kasmetinę Kredito biuro dieną, vedame nemokamus „Creditinfo akademijos“ seminarus, dalyvaujame konferencijose, skaitome pranešimus universitetuose. Taip pat regioninėse bendradarbystės erdvėse („Spiečiuose“) skaitėme paskaitas jaunam verslui, kad šis nepaslystų jau pirmuose savo veiklos žingsniuose, netinkamai vertindamas ar apskritai nevertindamas kredito rizikos“, – pažymi jis.

L. Čereška sako, kad į mokslines verslo inovacijas tiek „Creditinfo Group“, tiek „Creditinfo Lietuva“ investuoja nuolatos, nes tik taip sukuriami aukštos pridėtinės vertės produktai ir galimybės išlaikyti kvalifikuotus darbuotojus Lietuvoje.

„Investicijos, o, šiuo atveju, ir ES iniciatyvos, skatina inovacijų atėjimą pas klientą, postūmį jas diegti, pakilti į aukštesnį profesionalumo lygį, kelti kvalifikaciją ir neatsilikti konkurencinėje kovoje“, – pabrėžia jis.

„Creditinfo Lietuva“ – tarptautinei „Creditinfo Group“ įmonių grupei priklausantis kredito biuras, administruojantis vienintelį kredito biurą Lietuvoje, veikiantį nuo 2003 m. Jo veikla – kaupti ir vertinti informaciją apie juridinius ir privačius asmenis, sistemiškai ir patogiai ją pateikti bei ekspertiškai vertinti įmonių kreditingumo riziką. Tai informacinė sistema, kurioje duomenis teikia ir klientų kreditingumą vertina komerciniai bankai, kredito unijos, lizingo, vartojimo kredito, taip pat telekomunikacijų ir kitos įmonės.

„Verslo žinių“ informacija

Artimiausi renginiai