Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti RSS

Naujienos

Užsienio investuotojas tiria žmogaus elgsenos prognozavimo galimybes

2019 m. rugpjūčio 16 d. / Lietuvos verslo paramos agentūra
Rodoma:

Lietuvos verslo paramos agentūros administruojami priemonės „Smart FDI“ projektai įsibėgėja - šiuo metu yra įgyvendinamos 8 užsienio investuotojų idėjos inovacijų srityje, kurių vertė sudaro 22,2 mln. Eur. Šia priemone siekiama pritraukti į Lietuvą mokslinių tyrimų ir (ar) eksperimentinės plėtros ir inovacijų srities užsienio investicijų. 2019 m. rugpjūčio mėnesį startuos atnaujintas kvietimas teikti paraiškas pagal „Smart FDI“ priemonę.   
 
Viena iš projektus įgyvendinančių įmonių - UAB „Sentiance Baltics“. Belgijos kapitalo įmonė, veikianti Jungtinėje Karalystėje, JAV, Kinijoje, Kanadoje pradėjo veiklą ir Lietuvoje bei inicijavo Europos Sąjungos investicijų projektą „Žmogaus elgsenos prognozavimo technologijos sukūrimui skirti moksliniai tyrimai ir eksperimentinė plėtra“, kuriam pagal priemonę „Smart FDI“ skirta daugiau kaip 776 tūkst. Eur investicijų. 
 
Pagrindinė įmonės veikla yra dirbtiniu intelektu grįsta žmonių įpročių technologija, kuri leidžia naudoti ją įvairiuose prieigą prie interneto turinčiuose įrenginiuose, sensorių pagalba surenkant informaciją ir siekiant geriau pažinti vartotojų elgseną ir kontekstą. 
 
Anot įmonės atstovo, vyr. duomenų mokslininko Vladimir Chorošajev, tiek nuspėjamosios analitikos (angl. predictive analytics), tiek elgsenos analitikos (angl. behavior analytics) rinkos produktų poreikis sparčiai auga. Organizacijos tikisi vis geriau suprasti vartotojų elgesį bei nuspėti sekančius jų žingsnius ir taip didinti savo konkurencinį pranašumą. Gebėjimas prognozuoti vartotojų elgesį gali prisidėti prie naujų vartotojų pritraukimo ir pardavimų didinimo, esamų vartotojų pasitenkinimo ir įsitraukimo, jų lojalumo didinimo, kitų verslo operacijų, susijusių su vartotojais, optimizavimo ir kt. sričių. Šiuo metu rinkoje siūlomų sprendimų prognozavimo tikslumas ir patikimumas yra žemas, mažai individualizuotas, dėlto negali patenkinti organizacijų lūkesčių. Taip pat nėra vieno sprendimo, kuris turėtų visus reikalingus funkcionalumus ir galimybes.
 
Tarptautinės įmonės „Sentiance NV“ Lietuvos padalinys, atsakingas už produkto tyrimus ir vystymą, nuo 2018 m. rugsėjo mėnesio įgyvendinamu ES investicijų projektu atlieka mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą bei kuria žmogaus elgsenos prognozavimo prototipą, kurį ketina išbandyti realaus veikimo sąlygomis. 
 
Planuojama iki 2020 m. balandžio mėnesio sukurti ir per vienerius metus į rinką pateikti pasaulinio lygmens produktą – žmogaus elgsenos prognozavimo platformą. Planuojama, kad kuriami inovatyvūs algoritmai ir metodai įgalins surinkti informaciją apie buvusį vartotojo elgesį bei padaryti individualiam vartotojui pritaikytą prognozę.
 
Kuriamas produktas įgalins prognozuoti ne tik sekantį vartotojo veiksmą, tačiau ir visą seką vartotojo ateities veiksmų. Todėl bus galima teikti vartotojui kontekstualiai svarbią informaciją prieš įvykį. Pavyzdžiui, siūlyti rinktis viešą arba asmeninį transportą priklausomai nuo eismo sąlygų vartotojui dar nepradėjus kelionės arba teikti rinkodaros informaciją prieš vartotojui apsilankant prekybos centre. Tiksliniai klientai šią informaciją galės panaudoti produktų vystymo, rinkodaros, pardavimų, santykių su klientais valdymo ir pan. srityse. Numatoma, kad kuriamas produktas leis vartotojų elgsenos prognozavimo tikslumą padidinti 30% ir daugiau, lyginant su dabar naudojamais metodais.

Kviečiame nepraleisti galimybės ir pasinaudoti priemone „Smart FDI“. Daugiau informacijos apie priemonės „Smart FDI“ paraiškas ir projektus galima rasti čia.

Susiję įrašai

Artimiausi renginiai