Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų politika.

Privatumo politika
Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Neformalaus ugdymo programa „Tekstilės dizaino idėjų komercializavimo galimybės: vartotojų įvertinimas ir tikslingos komunikacijos strategijos bei stendo paruošimas“

Vykdytojas Vilniaus dailės akademija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Neformalaus ugdymo programa Tekstilės dizaino idėjų komercializavimo galimybės: vartotojų įvertinimas ir tikslingos komunikacijos strategijos bei stendo paruošimassupažindina su socialinio verslo samprata ir inovatyvaus verslo modelio kūrimo aspektais. Pristatoma kaip analizuojamos kuriamo verslo stiprybės ir silpnybės, supažindinama su tarptautine praktika ir tendencijomis dizaino inovacijų srityje. Aptariamos dizaino produkto pridėtinės vertės kūrimo strategijos, verslo sėkmės garantai, gilinamasi į vartotojų pasiekimo kanalus. Verslo įvaizdžio kūrimo teorinės žinios praktiškai pritaikomos ruošiant dizaino produktų stendo pristatymą. Praktiškai mokomasi kaip kurti produkto kainodarą, kaip jį pristatyti rinkai, rengiamas komunikacinis pranešimas apie individualaus verslo idėją ir pristatomas analitinio aptarimo metu. Studentai išbando skirtingų vaidmenų žaidimo mokymosi metodą – patys prisistato kaip produkto/paslaugos kūrėjai, o kitus kolegas vertina atsidurdami vartotojo pozicijoje.

Neformalaus ugdymo programos tikslas - skatinti studentus analizuoti bei įvertinti kuriamų dizaino produktų silpnybes ir stiprybes nuo idėjos formavimo iki gaminio pristatymo vartotojui. Supažindinti su šiandieninėmis dizaino aktualijomis bei tendencijomis, su socialinio verslo specifika Lietuvoje bei užsienyje. Skatinti studentus analizuoti vartotojus ir jų pasiekimo kanalus, praktiškai taikyti kainodaros formavimo ir komunikacinius įgūdžius individualioje kūrybinėje veikloje.