IKIPREKYBINIAI PIRKIMAI Paskelbtas
Kontaktiniai duomenys konsultacijoms:
VšĮ Inovacijų agentūra:
Konsultacijos, tel. +370 647 30 264
Kontaktų centras, tel. +370 700 77 055
El. paštas: ikiprekybiniaipirkimai@inovacijuagentura.lt
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 05-001-01-05-07-08-01 Sudaryti paskatas verslui kurti naujus produktus viešojo sektoriaus poreikiams tenkinti (Sostinės regionas) 05-001-01-05-07-08-02 Sudaryti paskatas verslui kurti naujus produktus viešojo sektoriaus poreikiams tenkinti (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsPerkančiosios organizacijos ir (arba) perkantieji subjektai, vykdantys ikiprekybinius pirkimus, ir įmonės, dalyvaujančios ikiprekybiniuose pirkimuose.Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiPerkančiosios organizacijos, perkantieji subjektai, Perkančiosios organiza-cijos, perkantieji subjektaiDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiPerkančiosios organizacijos ir (arba) perkantieji subjektai, kartu su pareiškėju vykdantys ikiprekybinį pirkimąDaugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 05-001-01-05-07-08-01 iki 85 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų 05-001-01-05-07-08-02 iki 85 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsPFSA 2 punkte nurodyti reikalavimai projektams:
„2.1. Pagal PFSA remiama veikla – ikiprekybinio pirkimo vykdymas, skatinant perkančiąsias organizacijas ir perkančiuosius subjektus pirkti mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) paslaugas, kurių teikimo rezultatas - sukurtas inovatyvusis produktas. Ikiprekybinis pirkimas gali apimti ikiprekybinio pirkimo pirmąjį, antrąjį ir trečiąjį ikiprekybinio pirkimo etapus (pirmasis ikiprekybinio pirkimo etapas – inovatyviojo produkto koncepcijos sukūrimas ir patvirtinimas, antrasis ikiprekybinio pirkimo etapas – inovatyviojo produkto prototipo sukūrimas, trečiasis ikiprekybinio pirkimo etapas – inovatyviojo produkto bandomosios partijos sukūrimas, kuris gali apimti nekomercinio kiekio produktų pirkimą) arba antrąjį ir trečiąjį ikiprekybinio pirkimo etapus, arba tik trečiąjį ikiprekybinio pirkimo etapą.
2.2. Pareiškėjams ir partneriams keliami reikalavimai:
2.2.1. Galimi pareiškėjai: perkančiosios organizacijos ir (arba) perkantieji subjektai.
2.2.2. Projekto partneriai: perkančiosios organizacijos ir (arba) perkantieji subjektai, kartu su pareiškėju vykdantys ikiprekybinį pirkimą.
2.2.3. Perkančiosios organizacijos ir (arba) perkantieji subjektai pagal šį PFSA skelbiamame kvietime teikti PĮP pareiškėju (-ais) ir partneriu (-iais) kartu gali dalyvauti ne daugiau kaip 3 ikiprekybinių pirkimų projektuose. Su vienu PĮP gali būti teikiamas tik vienas planuojamas vykdyti ikiprekybinis pirkimas.
2.2.4. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjui ir partneriui (-iams) visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1–6 dalyse nustatytus atvejus.
2.2.5. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui ir partneriui (-iams), kuriam (-iems) pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos, sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://fntt.lrv.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į Užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/app/nam.
2.2.6. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui ir partneriui (-iams), kuris (-ie) turi arba nėra nutraukę prekybinių įsipareigojimų su Rusijos Federacijos, Baltarusijos Respublikos, Rusijos Federacijos aneksuoto Krymo, Moldovos Respublikos Vyriausybės nekontroliuojamos Padniestrės teritorijos bei Sakartvelo Vyriausybės nekontroliuojamos Abchazijos ir Pietų Osetijos teritorijos fiziniais ir (ar) juridiniais asmenimis ne vėliau kaip iki 2022 m. rugpjūčio 31 dienos. Šį reikalavimą projekto vykdytojas ir partneris (-iai), ikiprekybinio prikimo dalyviai turi atitikti viso projekto įgyvendinimo metu.
2.2.7. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui ir partneriui (-iams), jeigu pareiškėjas ir partneris (-iai) yra priskiriami sunkumų patiriančioms įmonėms, kaip ši sąvoka apibrėžta 2014 m. liepos 31 d. Komisijos Komunikate – Gairėse dėl valstybės pagalbos sunkumų patiriančioms ne finansų įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti (2014/C 249/01).
2.3. Ikiprekybinio pirkimo dalyviams keliami tokie patys reikalavimai, kaip pareiškėjams ir partneriams, kurie nurodyti PFSA 2.2.4, 2.2.5 ir 2.2.6 papunkčiuose.
2.4. Pareiškėjas kartu su PĮP pateiktame PFSA 3 priede nurodo, kuriam iš Koncepcijoje nustatytų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) (sumaniosios specializacijos) prioritetui (-ams) (toliau – MTEPI prioritetas (-ai)) priskirtinas projektas, taip pat nurodo, kurią (-ias) MTEPI prioriteto tematiką (-as) atitinka projektas. Galutinę atitiktį konkrečiam MTEPI prioritetui (-ams) ir tematikai (-oms) nustato administruojančioji institucija projekto vertinimo metu.
2.5. Pareiškėjas, siekdamas įgyvendinti projektą, iki PĮP pateikimo dienos turi būti gavęs teigiamą koordinuojančiosios organizacijos išvadą dėl planuojamo ikiprekybinio pirkimo atitikties ikiprekybinio pirkimo reikalavimams.
2.6. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir (arba) deklaruotos (arba pripažintos deklaruotinomis) Europos Komisijai arba kitai tarptautinei institucijai ir kurioms apmokėti skyrus ES fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos, ir (arba) deklaruotos Europos Komisijai arba kitai tarptautinei institucijai daugiau nei vieną kartą.
2.7. Pagal PFSA nefinansuojama pareiškėjo ir partnerio (-ių), jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), einamoji veikla ir 2014–2020 metų finansavimo laikotarpio tęstinumo reikalavimų įgyvendinimas.
2.8. Projekto veiklos įgyvendinamos Sostinės ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regionuose. Projekto veiklų priskyrimo regionui vertinimas atliekamas vadovaujantis Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, paskelbtomis ES investicijų interneto svetainėje https://esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams (toliau – Rekomendacijos dėl projektų išlaidų atitikties).
2.9. Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.11 papunktyje nurodyto termino.
2.10. Projekto veiklos turi būti pradėtos įgyvendinti ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo projekto sutarties pasirašymo dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti iki PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos, visas projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų pradžios laikotarpis gali būti pratęstas.
2.11. Projekto veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2029 m. rugsėjo 1 d.
2.12. Projektui taikomi visi PFSA išvardyti rodikliai, kurių metodiniai skaičiavimo aprašai skelbiami kartu su kvietimu teikti PĮP išskyrus rodiklius „Ikiprekybinio pirkimo dalyvio pateiktas rinkai inovatyvusis produktas“ ir „Įvykdytas inovatyvus viešasis pirkimas“, iš kurių privalomas yra vienas projekto vykdytojo pasirinktas rodiklis. Projekto vykdytojui nepasiekus rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio
171–178 punktų nuostatos.
2.13. Pagal PFSA projektams įgyvendinti iš viso skiriama iki 5 000 000 (penkių milijonų) eurų ES fondų lėšų ir iki 2 000 000 (dviejų milijonų) eurų ES bendrojo finansavimo lėšų, iš kurių iki 2 000 000 (dviejų milijonų) eurų ES fondų lėšų ir iki 2 000 000 (dviejų milijonų) eurų ES bendrojo finansavimo lėšų skiriama projektams įgyvendinti Sostinės regione ir iki 3 000 000 (trijų milijonų) eurų ES fondų lėšų – Vidurio ir vakarų Lietuvos regione.
2.14. Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 1 000 000 (vienas milijonas) eurų, mažiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 100 000,00 (vienas šimtas tūkstančių) eurų.
2.15. Projektų atranka atliekama konkurso būdu.
2.16. Pareiškėjai, partneriai ir projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede, ir atitikti PFSA 9 punkte nustatytus specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos stebėsenos komiteto 2024 m. birželio 13 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 46P-5 (21).
2.17. Už atitiktį prioritetiniams projektų atrankos kriterijams projektams skiriami balai, kaip nustatyta PFSA 9 punkte.
2.18. Jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti projekto šalių įsipareigojimai ir teisės, kurie turi atitikti Komisijos komunikato dėl ikiprekybinių viešųjų pirkimų nuostatas (nurodytas kiekvienos šalies finansinis, dalykinis ir (ar) nepiniginis (savanoriškas darbas, kurio įnašas apskaičiuojamas taikant Lietuvos Respublikos teisės aktais, reguliuojančiais darbo santykius, nustatytą minimalųjį darbo užmokestį) indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena projekto šalis, rizikos ir naudos pasidalijimas, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą, projekto rezultatai ir kita), projekto šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių gerosios partnerystės praktikos taisyklių:
2.18.1. visi partneriai turi būti perskaitę PĮP ir susipažinę su savo teisėmis ir pareigomis įgyvendinant projektą;
2.18.2. projekto įgyvendinimo metu projekto vykdytojas privalo reguliariai konsultuotis su partneriais ir nuolat juos informuoti apie projekto įgyvendinimo eigą;
2.18.3. projekto vykdytojas visiems partneriams privalo persiųsti visų administruojančiajai institucijai teikiamų ataskaitų kopijas;
2.18.4. visi projekto pakeitimai, turintys įtakos partnerių įsipareigojimams ir teisėms, prieš kreipiantis į administruojančiąją instituciją pirmiausia turi būti suderinti su partneriais.
2.19. Rengdamas ikiprekybinio pirkimo dokumentus, Ikiprekybinio pirkimo sutarties projekte pareiškėjas turi nustatyti įpareigojimą ikiprekybinio pirkimo dalyviui, kad jis sėkmingai įgyvendinęs trečiąjį ikiprekybinio pirkimo etapą (inovatyviojo produkto bandomosios partijos sukūrimas), ne vėliau kaip per 3 metus inovatyvųjį produktą pateikia rinkai ir nedelsdamas apie tai informuoja ikiprekybinio pirkimo vykdytoją ir pateikia šį faktą įrodančius dokumentus (pvz., sutarties ir (arba) ikiprekybinio dalyvio finansinės atskaitomybės arba kitų dokumentų, patvirtinančių inovatyviojo produkto pateikimą į rinką, kopijas, pvz., nuorodos į ikiprekybinio pirkimo dalyvio el. parduotuvę, interneto svetainę ar kitą pardavimo kanalą, ar kiti dokumentai, įrodantys, kad produktas yra siūlomas rinkai). Ikiprekybinio pirkimo vykdytojas, gavęs šiuos dokumentus, juos pateikia administruojančiajai institucijai.
2.20. Pareiškėjas, siekdamas gauti finansavimą projektui, turi pateikti informaciją, nurodytą PFSA 3 priedo 7 punkto lentelėje, kaip, įvykdžius ikiprekybinį pirkimą, inovatyvusis produktas bus įsigyjamas arba pateikiamas rinkai.
2.21. Projekto parengtumui taikomi šie reikalavimai, kurių neįvykdžius ir kartu su PĮP nepateikus bent vieno pagrindžiančio dokumento PĮP atmetamas, neprašius papildomų dokumentų:
2.21.1. Turi būti užpildytas PFSA 3 priedas, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projekto reikalavimams ir projektų atrankos kriterijams įvertinti.
2.21.2. Jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pareiškėjas iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos turi būti sudaręs jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su partneriui (-iais) ir jos kopiją turi pateikti kartu su PĮP. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis turi būti pasirašyta pareiškėjo ir partnerio (-ių).
2.22. Pareiškėjas turi parengti ir kartu su PĮP administruojančiajai institucijai pateikti šiuos dokumentus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus antrajame skirsnyje ir kvietimo teikti PĮP skelbime nustatyta tvarka:
2.22.1. Ikiprekybinio pirkimo dokumentus, nurodytus MTEP paslaugų pirkimų vykdymo tvarkos aprašo 79 punkte;
2.22.2. laisvos formos pareiškėjo deklaraciją, kurioje pareiškėjas patvirtina, kad projektas atitinka PFSA 1 priede nustatytus reikšmingos žalos nedarymo principo reikalavimus, ir pateikia papildomus pagrindžiančius dokumentus, jeigu šis reikalavimas taikomas konkrečiai projekto veiklai taip, kaip nustatyta PFSA 1 priede;
2.22.3. užpildytą PFSA 3 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti;
2.22.4. informaciją apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priede pateiktą formą;
2.22.5. užpildytą projekto biudžeto lentelę, kurios forma skelbiama kartu su kvietimo teikti PĮP dokumentais;
2.22.6. dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžeto pagrįstumą (komercinius pasiūlymus, nuorodas į rinkoje esančias kainas ir kt. Pateikiami komerciniai pasiūlymai turi būti detalizuoti pagal pareiškėjo ikiprekybinio pirkimo funkcinę specifikaciją, parengtą pagal Ikiprekybinių pirkimų dokumentų vertinimo tvarkos aprašo 2 priedą);
2.22.7. finansavimo šaltinius (pareiškėjo ir partnerio (-ių), jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), įnašą ir netinkamų finansuoti išlaidų padengimą) pagrindžiančius dokumentus;
2.22.8. partnerio deklaraciją, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede pateiktą formą;
2.22.9. jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopiją arba analogišką susitarimą dėl partnerystės pagrindžiantį dokumentą, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais);
2.22.10. pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) pasirašytą „Prekybinių įsipareigojimų nutraukimo arba neturėjimo“ deklaraciją pagal PFSA 4 priede pateiktą formą.
2.23. Papildomi projekto matomumo reikalavimai, nenurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.
2.24. Informavimas apie projektą ir komunikacija atliekami Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.
2.25. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais.“Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimaiPFSA 5 punkte numatyti horizontaliųjų principų reikalavimai:
„Neutralumas – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.
Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (siekiama geriau naudoti viešojo sektoriaus potencialą inovacijoms šalyje skatinti skatinant verslą kurti inovatyvius produktus viešojo sektoriaus poreikiams tenkinti Sostinės regione ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione). Projektui vykdyti neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimai pateikiami PFSA 1 priede.
Veikla, vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Komisijos pranešimu – Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos atsparumo ir didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis (2021/C 58/01), atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnio 1 dalies a–f punktuose, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.“Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasProjekto metu sukurti inovatyviųjų produktų prototipai, bandomosios versijos negalės būti naudojami komerciniais tikslais.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.11 papunktyje nurodyto termino.Daugiau Mažiau
-
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiSpecialusis. Projekte suplanuotos veiklos atitinka Koncepcijos nuostatas ir bent vieno MTEPI prioriteto tematiką. Vertinama, ar projektas prisideda prie Koncepcijos ir atitinka bent vieno MTEPI prioriteto tematiką. Atitiktis kriterijui vertinama pagal PĮP pateiktą informaciją.Daugiau Mažiau
-
Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 2 Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) patirtis vykdant ikiprekybinius ir (arba) inovatyvius viešuosius pirkimus. 20,00 5 4,00 3 Pareiškėjui ir (arba) partneriui (- iams) buvo suteiktos konsultacijos dėl ikiprekybinio pirkimo vykdymo. 15,00 5 3,00 4 Projekto metu kuriamas inovatyvusis produktas yra dvejopos paskirties. 15,00 5 3,00 5 Projekto efektyvumas. 15,00 5 3,00 6 Partnerio (-ių) dalyvavimas projekte. 10,00 5 2,00 1 Projekte suplanuotos veiklos atitinka Europos strateginių technologijų platformos (toliau – STEP) tematiką. 25,00 5 5,00 Daugiau Mažiau
-
ReikalavimaiPFSA 13.6 papunktyje nurodyti išlaidų tinkamumo reikalavimai:
„13.6. Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
13.6.1. MTEP paslaugų pirkimo išlaidos iš ikiprekybinio pirkimo dalyvių. Perkančioji organizacija ir (arba) perkantysis subjektas, nustatydamas ikiprekybinio pirkimo fiksuotos kainos dydį arba finansuojamą kainos dalį ir maksimalų tokios dalies dydį kiekvieno ikiprekybinio pirkimo etapo dalyviams, turi laikytis rizikos ir naudos pasidalijimo principo, vengti tokių situacijų, kai jis pats visiškai atlygina už teikiamą MTEP paslaugą, ir neiškraipyti konkurencijos;
13.6.2. projektą vykdančio personalo (pareiškėjo ir partnerio (-ių) technologų, tyrėjų, ekspertų ir pan., jei tokių veiklų neatlieka ikiprekybinio pirkimo komisija, sudaryta vadovaujantis MTEP paslaugų pirkimų vykdymo tvarkos aprašo IV skyriaus trečiuoju skirsniu (toliau – Pirkimo komisija)) darbo užmokesčio ir atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos, kurios negali sudaryti daugiau negu 15 procentų visų tinkamų finansuoti išlaidų sumos. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijas už nepanaudotas kasmetines atostogas bei vykdančiojo personalo išmokos už papildomas poilsio dienas apmokamos taikant didžiausias kasmetinių atostogų bei papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotąsias normas, kurios nustatomos vadovaujantis Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita, paskelbta ES struktūrinių fondų svetainėje https://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/kasmetiniu-atostogu-ismoku-fiksuotuju-normu-nustatymo-tyrimo-ataskaita. Pakeistos kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotosios normos taikomos nuo jų įsigaliojimo dienos, įskaitant ir įgyvendinamas sutartis;
13.6.3. projekto matomumo ir informavimo apie jį priemonės ir išlaidos;
13.6.4. netiesioginės išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą, kurioms taikoma Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 172.1 papunktyje nurodyta fiksuotoji norma.
13.7. Kryžminis finansavimas netaikomas.
13.8. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
13.8.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
13.8.2. neįvardytos PFSA 13.6 papunktyje tinkamomis finansuoti išlaidomis;
13.8.3. PĮP parengimo ir ją lydinčių privalomų pateikti dokumentų parengimo išlaidos;
13.8.4. inovatyviojo produkto kūrimo išlaidos, jei šio inovatyviojo produkto kūrimo išlaidos jau buvo arba yra finansuojamos kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų arba šio inovatyviojo produkto kūrimui yra pateiktas PĮP gauti finansavimą pagal kitas Investicijų programos priemones ar kitų viešojo finansavimo šaltinių;
13.8.5. projekto PVM yra netinkamas finansuoti, jeigu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus projekto PVM galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo.
13.9. Nustatant PFSA 13.6.1 papunktyje nurodytų išlaidų dydį, turi būti įvertinama, kiek ikiprekybinio pirkimo dalyvių perkančioji organizacija ir (arba) perkantysis subjektas (pareiškėjas) finansuos kiekvieno ikiprekybinio pirkimo etapo metu, tačiau pagal PFSA finansuotinų ikiprekybinio pirkimo dalyvių skaičius pirmojo ikiprekybinio pirkimo etapo metu neturi būti mažesnis kaip 4 dalyviai, antrojo – 3 dalyviai, trečiojo – 2 dalyviai. Esant pagrįstiems atvejams ir pritarus administruojančiajai institucijai ikiprekybinio pirkimo etape gali būti mažesnis ikiprekybinio pirkimo dalyvių skaičius tik tuomet, kai perkančioji organizacija ir (arba) perkantysis subjektas (projekto vykdytojas) gali pateikti faktinius dokumentus ir įrodyti, kad, net ir dedant visas pastangas, ikiprekybiniame pirkime dalyvavo nepakankamas ikiprekybinių pirkimų dalyvių skaičius.“, PFSA 13.6 papunktyje nurodyti išlaidų tinkamumo reikalavimai:
„13.6. Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
13.6.1. MTEP paslaugų pirkimo išlaidos iš ikiprekybinio pirkimo dalyvių. Perkančioji organizacija ir (arba) perkantysis subjektas, nustatydamas ikiprekybinio pirkimo fiksuotos kainos dydį arba finansuojamą kainos dalį ir maksimalų tokios dalies dydį kiekvieno ikiprekybinio pirkimo etapo dalyviams, turi laikytis rizikos ir naudos pasidalijimo principo, vengti tokių situacijų, kai jis pats visiškai atlygina už teikiamą MTEP paslaugą, ir neiškraipyti konkurencijos;
13.6.2. projektą vykdančio personalo (pareiškėjo ir partnerio (-ių) technologų, tyrėjų, ekspertų ir pan., jei tokių veiklų neatlieka ikiprekybinio pirkimo komisija, sudaryta vadovaujantis MTEP paslaugų pirkimų vykdymo tvarkos aprašo IV skyriaus trečiuoju skirsniu (toliau – Pirkimo komisija)) darbo užmokesčio ir atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos, kurios negali sudaryti daugiau negu 15 procentų visų tinkamų finansuoti išlaidų sumos. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijas už nepanaudotas kasmetines atostogas bei vykdančiojo personalo išmokos už papildomas poilsio dienas apmokamos taikant didžiausias kasmetinių atostogų bei papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotąsias normas, kurios nustatomos vadovaujantis Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita, paskelbta ES struktūrinių fondų svetainėje https://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/kasmetiniu-atostogu-ismoku-fiksuotuju-normu-nustatymo-tyrimo-ataskaita. Pakeistos kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotosios normos taikomos nuo jų įsigaliojimo dienos, įskaitant ir įgyvendinamas sutartis;
13.6.3. projekto matomumo ir informavimo apie jį priemonės ir išlaidos;
13.6.4. netiesioginės išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą, kurioms taikoma Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 172.1 papunktyje nurodyta fiksuotoji norma.
13.7. Kryžminis finansavimas netaikomas.
13.8. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
13.8.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
13.8.2. neįvardytos PFSA 13.6 papunktyje tinkamomis finansuoti išlaidomis;
13.8.3. PĮP parengimo ir ją lydinčių privalomų pateikti dokumentų parengimo išlaidos;
13.8.4. inovatyviojo produkto kūrimo išlaidos, jei šio inovatyviojo produkto kūrimo išlaidos jau buvo arba yra finansuojamos kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų arba šio inovatyviojo produkto kūrimui yra pateiktas PĮP gauti finansavimą pagal kitas Investicijų programos priemones ar kitų viešojo finansavimo šaltinių;
13.8.5. projekto PVM yra netinkamas finansuoti, jeigu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus projekto PVM galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo.
13.9. Nustatant PFSA 13.6.1 papunktyje nurodytų išlaidų dydį, turi būti įvertinama, kiek ikiprekybinio pirkimo dalyvių perkančioji organizacija ir (arba) perkantysis subjektas (pareiškėjas) finansuos kiekvieno ikiprekybinio pirkimo etapo metu, tačiau pagal PFSA finansuotinų ikiprekybinio pirkimo dalyvių skaičius pirmojo ikiprekybinio pirkimo etapo metu neturi būti mažesnis kaip 4 dalyviai, antrojo – 3 dalyviai, trečiojo – 2 dalyviai. Esant pagrįstiems atvejams ir pritarus administruojančiajai institucijai ikiprekybinio pirkimo etape gali būti mažesnis ikiprekybinio pirkimo dalyvių skaičius tik tuomet, kai perkančioji organizacija ir (arba) perkantysis subjektas (projekto vykdytojas) gali pateikti faktinius dokumentus ir įrodyti, kad, net ir dedant visas pastangas, ikiprekybiniame pirkime dalyvavo nepakankamas ikiprekybinių pirkimų dalyvių skaičius.“Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos5 000 000,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos2 000 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiSudaryti paskatas verslui kurti naujus produktus viešojo sektoriaus poreikiams tenkinti (Sostinės regionas):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1624,5100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1624,5100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama9 priedas: Ikiprekybinio pirkimo dokumentus, nurodytus MTEP paslaugų pirkimų vykdymo tvarkos aprašo 79 punkte 10 priedas: Laisvos formos pareiškėjo deklaraciją, kurioje pareiškėjas patvirtina, kad projektas atitinka PFSA 1 pr. nustatytus reikšmingos žalos nedarymo principo reikalavimus, ir pateikia papild. pagrindž. dokumentus, jeigu šis reikalavimas taikomas konkrečiai projekto veiklai taip, kaip nustatyta PFSA 1 pr. 11 priedas: Užpildytą PFSA 3 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertint 12 priedas: Informaciją apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pagal PAFT 1 priedo 2 priede pateiktą formą; https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-biudzeto-pasiskirstyma-forma 13 priedas: Užpildytą projekto biudžeto lentelę, kurios forma skelbiama kartu su kvietimo teikti PĮP dokumentais (BUS PAPILDYTA); 14 priedas: Biudžetą pagrindžantys dokumentai (komercinius pasiūlymus, nuorodas į rinkoje esančias kainas ir kt.) Kom. pasiūlymai turi būti detalizuoti pagal ikiprekybinio pirkimo funkcinę specifikaciją, parengtą pagal Ikiprekybinių pirkimų dokumentų vertinimo tvarkos aprašo 2 priedą 15 priedas: Finansavimo šaltinius (pareiškėjo ir partnerio (-ių), jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), įnašą ir netinkamų finansuoti išlaidų padengimą) pagrindžiančius dokumentus 16 priedas: Partnerio deklaraciją, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede pateiktą formą: https://esinvesticijos.lt/dokumentai/partnerio-deklaracija 17 priedas: Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopiją arba analogišką susitarimą dėl partnerystės pagrindžiantį dokumentą, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais); 18 priedas: Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) pasirašytą „Prekybinių įsipareigojimų nutraukimo arba neturėjimo“ deklaraciją pagal PFSA 4 priede pateiktą formą 1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais)Daugiau Mažiau
-
Priedai
1. Projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) forma;
2. Dalinai užpildyta pavyzdinė PĮP forma ir pildymo instrukcija (bus papildyta)
3. Stebėsenos rodiklių aprašymo kortelės:
- Paramą dotacijomis gavusios įmonės – P-05-001-01-05-07-13;
- Ikiprekybinio pirkimo dalyvio pateiktas rinkai inovatyvusis produktas – R-05-001-01-05-07-09;
- Įvykdytas inovatyvus viešasis pirkimas – R-05-001-01-05-07-33:.
SVARBU! 2.21.Projekto parengtumui taikomi šie reikalavimai, kurių neįvykdžius ir kartu su PĮP nepateikus bent vieno pagrindžiančio dokumento PĮP atmetamas, neprašius papildomų dokumentų:
2.21.1. Turi būti užpildytas PFSA 3 priedas, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projekto reikalavimams ir projektų atrankos kriterijams įvertinti.
2.21.2. Jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pareiškėjas iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos turi būti sudaręs jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su partneriui (-iais) ir jos kopiją turi pateikti kartu su PĮP. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis turi būti pasirašyta pareiškėjo ir partnerio (-ių).
Daugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiSudaryti paskatas verslui kurti naujus produktus viešojo sektoriaus poreikiams tenkinti (Sostinės regionas):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos, finansinės priemonės R.B.2.2002 eurai 3600000,00 Įvykdytas inovatyvus viešasis pirkimas R.N.2.5654 vnt. 11,00 Ikiprekybinio pirkimo dalyvio pateiktas rinkai inovatyvusis produktas R.S.2.3003 skaičius 11,00 Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos R.B.2.2002.1 eurai 0,00 Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 29,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių didelės įmonės P.B.2.0001.4 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 29,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Įvykdytas inovatyvus viešasis pirkimas R.N.2.5654 vnt. 15,00 Ikiprekybinio pirkimo dalyvio pateiktas rinkai inovatyvusis produktas R.S.2.3003 skaičius 15,00 Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos R.B.2.2002.1 eurai 0,00 Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos, finansinės priemonės R.B.2.2002 eurai 952942,00 Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 44,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių didelės įmonės P.B.2.0001.4 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 41,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
Kvietimo informacija skelbiama tinklapiuose:
www.eimin.lt (naujienlaiškis dėl skelbiamo kvietimo)
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktaiProjektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – PFSA) https://www.e-tar.lt/rs/lasupplement/9d514f367cd311efabdbb4a1fc8b0b63/f2741d437cdc11efabdbb4a1fc8b0b63/
1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo su pakeitimais, padarytais 2024 m. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2024/795: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX:32021R1058
1.1.2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2024/795: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=celex%3A32021R1060
1.1.3. 2007 m. gruodžio 14 d. Europos Komisijos komunikatas Europos parlamentui, Tarybai, Europos ekonomikos ir socialinių reikalų komitetui ir Regionų komitetui „Ikiprekybiniai viešieji pirkimai. Naujovių skatinimas siekiant užtikrinti ilgalaikes kokybiškas viešąsias paslaugas Europoje“ (KOM(2007)799): https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A52007DC0799
1.1.4. 2014 m. birželio 27 d. Europos Komisijos komunikatas „Valstybės pagalbos moksliniams tyrimams, technologinei plėtrai ir inovacijoms sistema“ (2014/C 198/01): https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A52014XC0627%2801%29
1.1.5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, „Europos socialinio fondo +“ ir Teisingos pertvarkos fondo Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. rugpjūčio 16 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2024) 5911: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programa
1.1.6. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/90386d20bab711ea9a12d0dada3ca61b/asr
1.1.7. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3a00ca517f7d11e89188e16a6495e98c
1.1.8. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.30614/asr
1.1.9. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/5bb097a0b92011e5a6588fb85a3cc84b
1.1.10. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros paslaugų pirkimų vykdymo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. sausio 15 d. nutarimu Nr. 22 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros paslaugų pirkimų vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ : https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/48ae1cf0391811eabd71c05e81f09716/asr
1.1.11. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimas Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas ir jų administravimo“: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/62b956b430a611eb8c97e01ffe050e1c/asr?positionInSearchResults=1&searchModelUUID=e5f75c39-a79a-45f5-8912-97e8cda38edb
1.1.12. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/5e3aa191a8e511eb98ccba226c8a14d7
1.1.13. 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
1.1.14. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 17 d. nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/8b31ef00221011edb36fa1cf41a91fd9?positionInSearchResults=1&searchModelUUID=0c634bb9-2508-46b6-808a-1e96339cbf74
1.1.15. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/fd3d3843f26111ecbfe9c72e552dd5bd
1.1.16. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“: (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
1.1.17. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/fd3d3843f26111ecbfe9c72e552dd5bd
1.1.18. Ikiprekybinių pirkimų dokumentų atitikties ikiprekybinio pirkimo reikalavimams vertinimo, kurį, prieš pradedant ikiprekybinį pirkimą, atlieka koordinuojančioji organizacija, tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 4-733 „Dėl Ikiprekybinių pirkimų dokumentų atitikties ikiprekybinio pirkimo reikalavimams vertinimo, kurį, prieš pradedant ikiprekybinį pirkimą, atlieka koordinuojančioji organizacija, tvarkos aprašo patvirtinimo“: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/489540b1a68b11ee8172b53a675305ab?positionInSearchResults=0&searchModelUUID=ea0aabd5-1548-4016-9c7e-6d4167722dc7Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai-Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Valdas Maksvytis Inovacijų agentūra Vyriausiasis projektų vadovas 37068281377 V.Maksvytis@inovacijuagentura.lt Gitana Mikalauskienė Inovacijų agentūra Projektų vadovas 37061848127 G.Mikalauskiene@inovacijuagentura.lt Daugiau Mažiau