Juridinių asmenų privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas daugiabučiame name ar daugiabučio namo sklype Paskelbtas
Nr. 03-002-J-0001-J20
-
Finansuojama JP projektų veikla
Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas.
Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjai
Daugiabučio bendrojo naudojimo turto objektų valdytojas (bendrija, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotas asmuo, daugiabučio namo administratorius) ir siekiama įrengti stotelę su prieiga (-omis) nekilnojamojo turto objekte, priklausančiame bendrosios dalinės nuosavybės teise ar bendrai valdomame kitais teisėtais pagrindais daugiabučio butų ir kitų patalpų savininkų (toliau – bendrasavininkas) daugiabučiame name ar daugiabučio namo sklype.
Daugiau Mažiau -
Siekiami rezultatai
Netaikoma
Daugiau Mažiau -
Minimali siektina reikšmė
Netaikoma
Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams
1. Partneriai negalimi;
2. Finansavimas neteikiamas JP projektams, vykdomiems ne Lietuvos Respublikos teritorijoje;
3. Finansuojama tik kintamosios srovės stotelė su prieiga (-omis);
4. Ant žemės statoma stotelė su prieiga (-omis) turi atitikti ne žemesnę kaip IK-08 atsparumo smūgiams klasę;
5. Lauke įrengiama stotelė su prieiga (-omis) turi atitikti ne žemesnę kaip IP-54 atsparumo dulkėms ir drėgmei klasę;
6. Įrengiama stotelė su prieiga turi turėti ne žemesnį kaip OCPP 1.6 komunikacijos protokolą ir apskaitos/atsiskaitymo funkcionalumą;
7. Įrengta stotelė su prieiga (-omis) ir įsigytais priedais ar papildoma įranga (įskaitant dinaminio galios (apkrovos) valdymo skaitiklį) turi užtikrinti dinaminio galios valdymo funkcijos veikimą;
8. Turi būti diegiama tik nauja ir anksčiau nenaudota įranga ir susiję komponentai, įranga turi būti įrengiama ir montuojama pagal gamintojo instrukciją ir vadovaujantis Elektros įrenginių įrengimo bendrosiomis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. vasario 3 d. įsakymu Nr. 1-22 „Dėl Elektros įrenginių įrengimo bendrųjų taisyklių patvirtinimo“;
9. Įrengiamoje elektromobilio įkrovimo stotelėje įkrovimo prieigų suminė galia turi būti nedidesnė arba lygi 44 kW;
10. Didžiausia galima JP projekto finansuojamoji dalis – iki 80 proc. visų tinkamų finansuoti JP projekto išlaidų, apskaičiuojamų pagal šiame kvietime teikti paraiškas (toliau – kvietimas) nurodytus fiksuotuosius vieneto įkainius ir nepažeidžiant De minimis reglamentų reikalavimų (kai taikoma).
11. Tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės) išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus;
12. Tinkamų išlaidų kategorijos:
12.1. stotelės su prieiga (-omis) įsigijimo išlaidos;
12.2. dinaminio galios valdymo įrengimo stotelėje su prieiga (-omis) papildomos išlaidos;
12.3. papildomų būtinųjų priedų (krovimo laidas, kabelis, nuotėkio relė ir kt.) išlaidos;
12.4. montavimo darbų išlaidos;
12.5. papildomos išlaidos, susijusios su komunikacijos protokolu ir apskaitos/atsiskaitymo funkcionalumu;
12.6. ženklinimo darbų išlaidos.
13. Tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos turi būti patirtos ne anksčiau kaip 2023 m. balandžio 1 d., tačiau ne vėliau kaip iki JP vykdytojo – viešosios įstaigos Lietuvos energetikos agentūros (toliau – LEA) rašte dėl sprendimo skirti finansavimą JP projektui (toliau – sprendimas dėl finansavimo) nurodytos JP projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos, tačiau ne vėliau kaip iki 2026 m. sausio 31 d., ir atitikti Tyrime nustatytas fiksuotuosius vieneto įkainius sudarančias išlaidų kategorijas;
14. JP projektams avanso mokėjimai neatliekami;
15. PVM nėra tinkamas finansuoti, išskyrus JP projektų pareiškėjų, kurie yra valstybės institucijos, įstaigos ir įmonės, savivaldybių institucijos, įstaigos ir įmonės, valstybinės mokslo ir studijų institucijos bei viešosios įstaigos, kurių viena iš dalininkų yra valstybė ar savivaldybė, JP projektų PVM, kuris tenka JP projektui skiriamo finansavimo lėšų daliai ir kurio pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus negalima įtraukti į PVM atskaitą, yra tinkamas finansuoti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis;
16. JP projekto pareiškėjas paraiškoje pateikia JP projekto pareiškėjo nuosavo įnašo (didesnio negu 10 000 eurų) finansavimo šaltinius pagrindžiančius dokumentus, pvz., pažymą, kurioje nurodytas banko (kredito įstaigų, juridinių asmenų, akcininkų ar kitų) sprendimas suteikti lėšas JP projektui įgyvendinti, paskolos sutartis ar kita;
17. JP projekto pareiškėjas paraiškoje pateikia JP projekto pareiškėjo atstovaujamų bendrasavininkų bendros nuosavybės teise valdomo nekilnojamojo turto objekto unikalų numerį arba kitais teisėtais pagrindais valdomo (ne trumpiau, nei galima JP projekto trukmė su galimu pratęsimu ir šio kvietimo 2.14.1 papunktyje nurodytas JP projekto tęstinumo reikalavimų užtikrinimo terminas). Panaudos ar nuomos sutartis turi būti užregistruota Nekilnojamojo turto kadastre ir registre;
18. JP projekto pareiškėjas teikdamas JP projekto paraišką (toliau – paraiška) patvirtina, kad jam daugiabučio bendrojo naudojimo turto objektų valdymą, naudojimą ir disponavimą jais reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka yra suteikti savininkų įgaliojimai teikti paraišką ir įgyvendinti JP projektą;
19. JP projekto pareiškėjas teikdamas paraišką patvirtina, kad mokėjimo prašymą kompensuoti tinkamas JP projekto išlaidas teiks arba kartu su paraiška teikia tik gavęs teisės aktuose nustatytus (jei taikoma) sutikimus/ leidimus įrengti ir prijungti prie elektros tinklo stotelę su prieiga (-omis) atitinkamame nekilnojamojo turto objekte;
20. Stotelė su prieiga (-omis) turi būti įrengta bendrasavininkų bendrai valdomame nekilnojamojo turto objekte ir priklausyti bendrosios dalinės nuosavybės teise pareiškėjo atstovaujamiems bendrasavininkams (turi būti įtraukta į Bendrojo naudojimo objektų aprašą).Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
1. Nėra numatyta reikalavimų JP projektams, kurie turėtų neigiamą poveikį horizontaliųjų principų aplinkosaugos srityje, socialinėje srityje, ekonomikos srityje, teritorijų vystymo srityje. Finansuojamos JP veiklos rezultatais bus tiesiogiai prisidedama prie darnaus vystymosi horizontaliųjų principų įgyvendinimo aplinkosaugos srityje;
2. Nenumatomi apribojimai JP projekto pareiškėjams/JP projektų vykdytojams ir finansuojamoms JP veikloms, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principų įgyvendinimui.
Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
1. JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti JP projekto investicijų tęstinumo reikalavimus penkerius kalendorinius metus po JP projekto finansavimo pabaigos, t. y. po galutinio JP projekto išlaidų apmokėjimo JP projekto pareiškėjui/ vykdytojui datos;
2. Kai JP projektas, vykdomas pagal kvietimo 2.13.2 papunktyje nurodytą alternatyvą, JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad:
2.1. įrengta stotele su prieiga (-omis) privalo turėti galimybę naudotis visi bendrasavininkai, nevykdantys ūkinės veiklos;
2.2. įrengta stotele su prieiga (-omis) negalės naudotis bendrasavininkai, vykdantys ūkinę veiklą.
3. Kai JP projektas, vykdomas pagal kvietimo 2.13.3 papunktyje nurodytą alternatyvą, JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad įrengta stotele su prieiga (-omis) nesinaudos nauji bendrasavininkai, vykdantys ūkinę veiklą, kurie nebuvo nurodyti paraiškos teikimo metu;
4. JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti Taisyklėse nustatytus dokumentų saugojimo ir prieinamumo reikalavimus;
5. LEA vykdo JP projektų investicijų tęstinumo reikalavimų stebėseną vadovaudamasi rizikos vertinimu ir vidaus procedūrų aprašu, įskaitant JP projektų patikrų vietoje atlikimą;
6. JP projekto vykdytojas privalo, LEA prašymu ir nustatytais terminais, pateikti LEA informaciją/ dokumentus, reikalingus LEA vykdyti JP projekto investicijų tęstinumo užtikrinimo stebėseną;
7. Jeigu JP projekto vykdytojas nesilaiko investicijų tęstinumo reikalavimų, nustatytų Taisyklėse ir šiame kvietime, ir dėl to atsirado netinkamų finansuoti JP projekto išlaidų, apmokėtų finansavimo lėšomis, jas JP projekto vykdytojas privalo grąžinti LEA.
8. JP projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad įrengta privati įkrovimo stotelė JP projekto įgyvendinimo metu ir šio kvietimo 2.14.1 papunktyje nustatytu tęstinumo laikotarpiu liktų privati, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatyme ir nebūtų įtraukta į Viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų informacinę sistemą.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmė
Ne daugiau 12 mėn., tačiau ne ilgiau kaip iki 2026 m. sausio 31 d., su galimybe vieną kartą pratęsti ne daugiau kaip 6 mėn., tačiau ne ilgiau kaip iki 2026 m. sausio 31 d.
Daugiau Mažiau -
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Finansavimas JP projektams, kuriuos vykdo asmenys, vykdantys ūkinę veiklą, yra skiriamas vadovaujantis De minimis reglamentų nuostatomis. Bendra nereikšmingos (de minimis) pagalbos, suteiktos vienam ūkio subjektui (bendrasavininkui) per 3 finansinius metus (jeigu de minimis pagalba teikiama pagal 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) 2023/ 2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai – per bet kurį trejų metų laikotarpį), suma neturi viršyti De minimis reglamentuose nustatytų pagalbos ribų. De minimis pagalba gali būti teikiama pagal vieną iš De minimis reglamentų, kurį pasirenka JP projekto pareiškėjas paraiškos teikimo metu. Paraiškos vertinimo metu bus patikrinamas De minimis reglamento pasirinkimo teisingumas, ir jeigu JP projekto pareiškėjas pasirinko netinkamą De minimis reglamentą, bus leidžiama De minimis reglamento pasirinkimą patikslinti;
2. Jei JP projekto pareiškėjas paraiškoje įsipareigoja, kad įrengta stotele su prieiga (-omis) JP projekto vykdymo ir tęstinumo laikotarpiu galės naudotis tik tie JP projekto pareiškėjo atstovaujami bendrasavininkai, kurie nevykdo ūkinės veiklos – De minimis reglamentų reikalavimai nėra taikomi;
3. Jei JP projekto pareiškėjas paraiškoje nurodo, kad įrengta stotele su prieiga (-omis) JP projekto vykdymo ir tęstinumo laikotarpiu galės naudotis visi JP projekto pareiškėjo atstovaujami bendrasavininkai, įskaitant tuos, kurie vykdo ūkinę veiklą, su paraiška turi būti pateiktos bendrasavininkų, kurie naudosis įrengta stotele su prieiga ir vykdo ūkinę veiklą, „Viena įmonė“ deklaracijos. Jeigu nors vienas paraiškoje nurodytas ūkinę veiklą vykdantis bendrasavininkas neatitinka De minimis reglamentų reikalavimų, siūloma JP projekto pareiškėjui patikslinti paraišką vadovaujantis kvietimo 2.13.2 papunkčio nuostatomis, jam nesutikus paraiška atmetama;
4. De minimis pagalba ūkinę veiklą vykdančiam asmeniui (bendrasavininkui) priskiriama proporcingai paraiškoje numatytų galimų naudotojų skaičiui;
5. Jeigu LEA nustato, kad JP projekto pareiškėjo atstovaujamam bendrasavininkui, vykdančiam ūkinę veiklą, suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba ir JP projekto pareiškėjo atstovaujamam bendrasavininkui, vykdančiam ūkinę veiklą, numatoma suteikti nereikšminga (de minimis) pagalba viršija De minimis reglamentuose nustatytą nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydį, JP projekto pareiškėjo atstovaujamam bendrasavininkui, vykdančiam ūkinę veiklą, teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba, kurią sudaro De minimis reglamentuose nustatytas didžiausios nereikšmingos (de minimis) pagalbos ir jau suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumų skirtumas.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijai
1. Projektas turi atitikti Taisyklių 2 priede nustatytus bendruosius projektų atrankos kriterijus (įskaitant šiame kvietime nurodytus reikalavimus);
2. Gautas paraiškas LEA vertina ir atrenka eilės tvarka, pagal jų registracijos datą;
3. Paraiškos vertinimo terminas yra 55 (penkiasdešimt penkios) darbo dienos nuo paraiškos registracijos dienos. Į šį terminą neįskaičiuojamas laikas, kai JP projekto pareiškėjas tikslina paraišką ir laikas, kai dėl JP projekto pareiškėjo ar paraiškos yra kreipiamasi papildomų duomenų/ paaiškinimų gavimo iš kitų institucijų ir (ar) jų valdomų informacinių sistemų ir registrų;
4. Paraiškos vertinimo metu patikrinama, ar paraiška užpildyta tinkamai, ar pateikti visi reikalaujami dokumentai, ar JP projekto pareiškėjas ir prašoma finansuoti JP projekto veikla atitinka šiame kvietime nurodytus JP projektų atrankos kriterijus (užpildant Taisyklių 2 priede nustatytą formą);
5. Jeigu atliekant paraiškos vertinimą nustatoma, kad paraiška užpildyta netinkamai arba joje yra trūkumų, JP projekto pareiškėjui siunčiamas pranešimas per nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 5 (penkios) darbo dienos ir ne ilgesnį kaip 15 (penkiolika) darbo dienų, pateikti trūkstamą informaciją. Jeigu per nurodytą terminą paraiškos trūkumai neištaisomi, paraiška atmetama;
6. Paraiška atmetama, jei pateikta pasibaigus kvietime nustatytam terminui arba neatitinka bent vieno Taisyklių 2 priede nustatyto bendrojo projektų atrankos kriterijaus (įskaitant šiame kvietime nustatytus reikalavimus) ir (arba) kai su paraiška nepateikti visi reikalaujami pateikti dokumentai – tokie dokumentai nėra pateikiami paprašius LEA, per LEA nurodytą terminą. JP projekto pareiškėjas informuojamas raštu dėl paraiškos atmetimo;
7. Kai JP projekto pareiškėjas pateikia tik paraišką:
7.1. Jeigu paraiška atitinka reikalavimus skirti finansavimą, JP projekto pareiškėjas raštu informuojamas apie sprendimą dėl finansavimo;
7.2. JP projekto pareiškėjui, kuriam skiriamas finansavimas, išsiųstame sprendime dėl finansavimo nurodoma finansavimo suma, JP projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis, JP projekto įgyvendinimo trukmė, kitos JP projekto finansavimo sąlygos (atitinkančios Taisyklėse ir kvietime nustatytus reikalavimus), JP projekto sutartis nėra sudaroma. Sprendimo dėl finansavimo skyrimo data laikoma JP projekto įgyvendinimo pradžia. JP projekto pareiškėjas nuo sprendimo dėl finansavimo datos laikomas JP projekto vykdytoju;
7.3. JP projekto pareiškėjas bet kuriame vertinimo etape iki finansavimo skyrimo gali paprašyti anuliuoti paraišką.
8. Kai JP projekto pareiškėjas kartu su paraiška pateikia ir mokėjimo prašymą:
8.1. jeigu paraiška atitinka reikalavimus skirti finansavimą, ją įvertinus pradedamas mokėjimo prašymo vertinimas. Mokėjimo prašymas vertinamas taip, kaip nustatyta šio kvietimo 2.15 papunktyje;
8.2. jeigu paraiška ir mokėjimo prašymas atitinka reikalavimus skirti finansavimą, JP projekto pareiškėjas informuojamas apie sprendimą skirti finansavimą, finansavimo sąlygas ir planuojamas JP projekto pareiškėjui/ vykdytojui išmokėti finansavimo lėšas;
8.3. JP projekto pareiškėjas/ vykdytojas bet kuriame vertinimo etape iki finansavimo lėšų jam išmokėjimo gali paprašyti anuliuoti paraišką ir (ar) mokėjimo prašymą.Daugiau Mažiau -
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vienetas Rezultato pasiekimo įrodymo dokumentai FĮ-03-05 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už ant sienos įrengtą elektromobilių įkrovimo stotelę su prieiga (7–22 kW galios)*, be PVM 908,84 Eur 1) elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) ir papildomos įrangos (įskaitant dinaminio galios (apkrovos) valdymo skaitiklį) užtikrinančios dinaminio galios valdymo funkcijos veikimą įsigijimo PVM sąskaita faktūra / sąskaita faktūra išrašyta pareiškėjo ar įgaliotinio vardu (kai taikoma);
2) elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) ir papildomos įrangos (įskaitant dinaminio galios (apkrovos) valdymo skaitiklį) užtikrinančios dinaminio galios valdymo funkcijos veikimą montavimo / įrengimo perdavimo–priėmimo aktas, išrašytas pareiškėjo ar įgaliotinio vardu (kai taikoma),
kuriame nurodytas elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) įrengimo adresas (-ai), perduodama prieigos elektrinė galia bei prieigų skaičius, pagal LEA svetainėje www.ena.lt skelbiamus dokumentų rekomenduojamus pavyzdžius;
3) elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) techninė specifikacija, kurioje turi būti nurodyta, kad ji atitinka minimalius techninius reikalavimus (IP-54 ir / arba IK-8 jei taikoma, OCPP 1.6, yra kintamos srovės (AC)) ir joje yra dinaminio galios valdymo funkcija;
4) įrengtos stotelės su prieiga (-omis) nuotrauka (-os);
5) Bendrojo naudojimo objektų aprašas, į kurį įtraukta stotelė su prieiga (-omis), įrengta bendrasavininkų bendrai valdomame nekilnojamojo turto objekte.FĮ-03-06 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už ant sienos įrengtą elektromobilių įkrovimo stotelę su prieiga (7–22 kW galios)*, su PVM 1099,70 Eur FĮ-03-07 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už elektromobilių įkrovimo stotelės papildomus būtinuosius priedus ir įrengimo darbus, kai stotelė įrengiama ant sienos (7–22 kW galios)**, be PVM 1077,09 Eur FĮ-03-08 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už elektromobilių įkrovimo stotelės papildomus būtinuosius priedus ir įrengimo darbus, kai stotelė įrengiama ant sienos (7–22 kW galios)**, su PVM 1303,28 Eur FĮ-03-09 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už ant žemės įrengtą elektromobilių įkrovimo stotelę su prieiga (7–22 kW galios)*, be PVM 1346,70 Eur FĮ-03-10 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už ant žemės įrengtą elektromobilių įkrovimo stotelę su prieiga (7–22 kW galios)*, su PVM 1629,50 Eur FĮ-03-11 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už elektromobilių įkrovimo stotelės papildomus būtinuosius priedus ir įrengimo darbus, kai stotelė įrengiama ant žemės (7–22 kW galios)**, be PVM 1977,12 Eur FĮ-03-12 01 Fiksuotasis vieneto įkainis juridiniams asmenims už elektromobilių įkrovimo stotelės papildomus būtinuosius priedus ir įrengimo darbus, kai stotelė įrengiama ant žemės (7–22 kW galios)**, su PVM 2392,31 Eur * Fiksuotųjų vieneto įkainių vienetų skaičius yra lygus įkrovimo prieigų skaičiui ir turi būti taikomas kartu su jį atitinkančiu elektromobilių įkrovimo stotelės papildomų būtinųjų priedų ir įrengimo darbų fiksuotuoju vieneto įkainiu.
** Fiksuotasis vieneto įkainis turi būti taikomas kartu su jį atitinkančiu elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga fiksuotuoju vieneto įkainiu.Daugiau Mažiau -
Kiti reikalavimai
Mokėjimo prašymų teikimo ir kompensavimo tvarka
1. JP projekto vykdytojui avanso mokėjimai neatliekami;
2. Mokėjimo prašymas gali būti teikiamas:
2.1. kartu su paraiška, t. y. po paraiškos pateikimo per 14 kalendorinių dienų per paraiškų surinkimo įrankį internetu: https://lea.submittable.com/submit, užpildžius mokėjimo prašymo formą, patvirtintą Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, ir teikiant kartu su kvietimo 2.7 papunktyje nurodytais privalomais pateikti dokumentais;
2.2. jeigu mokėjimo prašymas nebuvo pateiktas kartu su paraiška, t. y. per 14 kalendorinių dienų po paraiškos pateikimo, arba jis buvo anuliuotas vadovaujantis šio kvietimo 2.8.8.3 papunkčiu – ne anksčiau, kaip gavus LEA sprendimą dėl finansavimo. Mokėjimo prašymas teikiamas per paraiškų surinkimo įrankį internetu: https://lea.submittable.com/submit, arba kitu LEA svetainėje www.ena.lt nurodytu būdu (pavyzdžiui, naudojantis Europos Sąjungos investicijų administravimo informacine sistema, kai joje bus atitinkami funkcionalumai), kartu su kvietimo 2.7 papunktyje nurodytais privalomais pateikti dokumentais;
3. Mokėjimo prašymo tikrinimo terminas yra 55 (penkiasdešimt penkios) darbo dienos nuo paraiškos patvirtinimo dienos (kai mokėjimo prašymas pateiktas kartu su paraiška) arba nuo mokėjimo prašymo gavimo LEA registracijos dienos (kai mokėjimo prašymas pateiktas gavus LEA sprendimą dėl finansavimo). Į šį terminą neįskaičiuojamas laikas, kai JP projekto pareiškėjas tikslina mokėjimo prašymą ir laikas, kai dėl JP projekto pareiškėjo/ vykdytojo ar mokėjimo prašymo yra kreipiamasi papildomų duomenų/ paaiškinimų gavimo iš kitų institucijų ir (ar) jų valdomų informacinių sistemų ir registrų;
4. Jeigu su mokėjimo prašymu pateikti ne visi reikalaujami dokumentai ir (arba) mokėjimo prašymas užpildytas netinkamai, JP projekto vykdytojui LEA siunčia pranešimą per nustatytą terminą, ne trumpesnį kaip 5 (penkios) darbo dienos ir ne ilgesnį kaip 15 (penkiolika) darbo dienų, pateikti trūkstamą informaciją. Jeigu per nurodytą terminą trūkumai neištaisomi, o JP projekto vykdytojas nenurodo priežasčių arba nurodytos priežastys, dėl kurių nebuvo galima per nurodytą terminą pateikti prašomos informacijos, nepripažįstamos svarbiomis, mokėjimo prašymas atmetamas;
5. Jeigu JP projekto vykdytojas neįgyvendina JP projekto per finansavimo sprendime nustatytą terminą, jam finansavimas neišmokamas, sprendimas dėl finansavimo automatiškai, be atskiro įspėjimo, netenka galios;
6. Jeigu teisės aktų nustatyta tvarka JP projektui išmokėtos finansavimo lėšos ar jų dalis pripažįstamos netinkamomis finansuoti, jas JP projekto vykdytojas privalo grąžinti LEA.Daugiau Mažiau
-
Bendra kvietimui teikti paraiškas skirta finansavimo lėšų suma1 258 143,70 €Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
iki 80 proc.
Daugiau Mažiau
-
Rengimo ir teikimo tvarka
1. Paraiškos teikiamos internetu https://lea.submittable.com/submit užpildant Taisyklių 6 priede nustatytą paraiškos formą;
2. Vienoje paraiškoje nėra ribojamas nekilnojamojo turto objektų, kuriuose siekiama įrengti stotelę su prieiga (-omis), skaičius;
3. Nėra ribojamas vieno kvietimo metu vieno JP projekto pareiškėjo teikiamų paraiškų skaičius;
4. Internetu pildomos paraiškos formos laukų išdėstymo tvarka gali skirtis nuo Taisyklių 6 priede pateiktoje formoje nurodytos laukų išdėstymo tvarkos, dalis laukų iš anksto užpildyta informacija pagal šio kvietimo sąlygas;
5. Informaciją apie kvietimą galima rasti www.ena.lt, www.esinvesticijos.lt
Daugiau Mažiau -
Privalomi priedai
1. „Viena įmonė“ deklaracija (-os), kurios forma patvirtinta Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. Įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, tų bendrasavininkų, kurie vykdo ūkinę veiklą ir naudosis įrengta stotele su prieiga (-omis), kai JP projekto pareiškėjas paraiškoje nurodo, kad įrengta stotele su prieiga (-omis) JP projekto vykdymo ir tęstinumo laikotarpiu galės naudotis visi JP projekto pareiškėjo atstovaujami bendrasavininkai, įskaitant tuos, kurie vykdo ūkinę veiklą;
2. Įgaliojimas (jei taikoma);
3. JP projekto pareiškėjo nuosavo įnašo (didesnio negu 10 000 eurų) finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai;
4. Daugiabučio gyvenamojo namo ar kitos paskirties pastato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų aprašas;
5. Forma dėl PVM, kurio pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus negalima įtraukti į PVM atskaitą, apmokėjimo valstybės biudžeto lėšomis (teikia kvietimo 2.6.15 papunktyje nurodyti pareiškėjai (valstybės institucijos, įstaigos ir įmonės, savivaldybių institucijos, įstaigos ir įmonės, valstybinių mokslo ir studijų institucijos bei viešosios įstaigos, kurių viena iš dalininkų yra valstybė ar savivaldybė)).Daugiau Mažiau -
Priedai
Paraiškos forma;
Mokėjimo prašymas.
Daugiau Mažiau
-
Kita informacija
1. Paskelbus kvietimą, gali būti keičiama neesminė kvietimo ir (ar) jo priedų informacija (t. y. nekeičiamos JP projektų finansavimo ir (arba) paraiškų teikimo sąlygos, ši informacija neturi įtakos paraiškų vertinimo rezultatams);
2. Paaiškinimai, atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus dėl kvietimo, paraiškų pildymo, vertinimo ir atrankos, JP projektų įgyvendinimo, išlaidų tinkamumo, atsiskaitymo, finansavimo išmokėjimo, dokumentų pavyzdžiai teikiami LEA svetainėje www.ena.lt;
3. Kvietimas baigiamas anksčiau, nei nustatytas terminas kvietime, jeigu pagal priimtus sprendimus dėl JP projektų finansavimo ir pateiktas paraiškas galima paskirstyti visą kvietimui skirtą finansavimo lėšų sumą arba jeigu LEA gauna iš ministerijos, vadovaujančiosios institucijos arba administruojančiosios institucijos informaciją, kad keičiamos JP projektų finansavimo sąlygos ir (arba) paraiškų teikimo sąlygos, turinčios įtakos paraiškų vertinimo rezultatams (išskyrus paraiškų pateikimo termino pratęsimą), keičiamos finansuojamos JP projektų veiklos, JP projektų atrankos kriterijai, reikalavimai, susiję su stebėsenos rodikliais, tinkamomis finansuoti išlaidomis, ir (ar) kiti esminiai JP projektų pareiškėjams ir (ar) JP projektams taikomi reikalavimai.Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai
Projektų finansavimo sąlygų aprašas (PFSA): https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/e88a0981ece111ec8a3a9ec3b65fdf23/asr
1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
2. 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimas dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įvertinimo patvirtinimo;
3. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai; 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje su visais pakeitimais; 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje su visais pakeitimais(toliau – De minimis reglamentai);
4. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 8 d. nutarimu Nr. 1064 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programos patvirtinimo“;
5. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos Energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-03 „Įgyvendinti degalų iš AEI gamybos priemones ir plėtoti jų panaudojimo infrastruktūrą transporto sektoriuje“ aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2022 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. 1-192;
6. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos Energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-03 „Įgyvendinti degalų iš AEI gamybos priemones ir plėtoti jų panaudojimo infrastruktūrą transporto sektoriuje“ veiklos „Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2022 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. 1-192 (toliau - Projektų finansavimo sąlygų aprašas);
7. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Taisyklės);
8. Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymas;
9. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas;
10. Lietuvos Respublikos daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatymas;
11. Elektros įrenginių įrengimo bendrosios taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. vasario 3 d. įsakymu Nr. 1-22 „Dėl elektros įrenginių įrengimo bendrųjų taisyklių patvirtinimo“;
12. Daugiabučio gyvenamojo namo ar kitos paskirties pastato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų aprašo tipinė forma patvirtinta Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2010 m. lapkričio 2 d. Nr. D1-895 „Dėl daugiabučio gyvenamojo namo ar kitos paskirties pastato (pastatų) bendrojo naudojimo objektų aprašo tipinės (pavyzdinės) formos patvirtinimo“;
13. Elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimo išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimas (toliau – Tyrimas), skelbiamas Europos socialinio fondo agentūros interneto svetainėje.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Viešoji įstaiga Lietuvos energetikos agentūra (LEA)
Informacija teikiama:
El. paštu: ikrovimo.stoteles@ena.lt;
Tel. 8 5 230 3312 (darbo dienomis 8:00–12:00 val.);
Detalesnė informacija dėl konsultavimo teikiama LEA svetainėje www.ena.lt.Daugiau Mažiau