Skatinti verslumą ir darbo vietų kūrimą Pasibaigęs
SVARBU: Konsultacijas kvietimo klausimais teikia Švenčionių miesto vietos veiklos grupės projekto veiklų vadovės/konsultantės Birutė Borovikienė, tel. Nr. +37061042645 ir Ingrida Vaitkevičiūtė, tel. Nr. +37068671280, el. pašto adresas svencioniumiestovvg@gmail.com.
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 01-004-08-04-01-02-02 Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ERPF) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupės1. Socialiai pažeidžiami asmenys – asmenys (šeimos), kurie yra jautresni socialiniams, ekonominiams iššūkiams, rizikoms ir turi mažiau išteklių su jais sėkmingai susidoroti; socialiai pažeidžiami asmenys gali tuo pačiu metu būti laikomi ir socialinę riziką patiriančiais, ir socialinę atskirtį patiriančiais asmenimis;
2. Socialinę riziką patiriantys asmenys – asmenys (šeimos), veikiami veiksnių ir aplinkybių, dėl kurių šie asmenys (šeimos) patiria socialinę atskirtį ar yra pavojus ją patirti;
3. Socialinę atskirtį patiriantys asmenys – su suaugusių šeimos narių socialinių įgūdžių tinkamai prižiūrėti ir ugdyti nepilnamečius vaikus (įvaikius) stoka ar nebuvimu; nepilnamečių vaikų (įvaikių) visapusio fizinio, protinio, dvasinio, dorovinio vystymosi ir saugumo sąlygų šeimoje neužtikrinimu; nuo nusikalstamos veikos nukentėjusių asmenų patirta žala; įsitraukimu ar polinkiu įsitraukti į nusikalstamas veikas; piktnaudžiavimu alkoholiu, narkotinėmis, psichotropinėmis medžiagomis; priklausomybe nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių medžiagų, azartinių žaidimų; elgetavimu, valkatavimu, benamyste; motyvacijos dalyvauti darbo rinkoje stoka ar nebuvimu susiduriantys asmenys;
4. Asmenys, kuriems nustatytas socialinių paslaugų poreikis – asmenys, kuriems vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu nustatytas socialinių paslaugų poreikis;
5. Migrantai, priklausantys pažeidžiamų asmenų grupėms – iš savo kilmės valstybės išvykę asmenys, kurie teisėtai arba neteisėtai atvyko ir (arba) gyvena Lietuvos Respublikos teritorijoje ir yra jautresni socialiniams, ekonominiams iššūkiams, rizikoms, turi mažiau išteklių su jais sėkmingai susidoroti;
6. Nepalankias sąlygas turintys vietos gyventojai – vietos gyventojai, vaikai, mokiniai, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai, neturintys atitinkamų įgūdžių arba turintys kitų sunkumų integruotis į darbo rinką, mokymosi įstaigas, gyvena nepalankiomis sąlygomis ar patiria socialinių, ekonominių, išsilavinimo, kultūrinių, geografinių sunkumų, turi negalią ir (ar) sveikatos problemų.Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjaiViešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracijaDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiViešieji juridiniai ar privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra Švenčionių miesto VVG vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje.
Partneriu gali būti juridinio asmens filialas ar atstovybė, jeigu tas filialas ar atstovybė veiklą vykdo Švenčionių miesto VVG vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje.
Projekto partneriu negali būti vietos veiklos grupė.
Kai PĮP teikiamas kartu su partneriu (-iais), prie jo turi būti pridedama galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija; jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje negali būti numatyta socialinio verslo savarankiškumą varžančių nuostatų; jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir visi projekto partneriai.Daugiau Mažiau -
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 01-004-08-04-01-02-02 92,5 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsFinansuojama veikla:
1. Naujų darbo vietų socialiniame versle kūrimas (2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Viešojo valdymo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 01-004-08-04-01 „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ veiklos „Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ projektų finansavimo sąlygų aprašo (ERPF), patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 1V-420 (toliau - Aprašas) 2.1.1 p.):
1.1. naujos reikalingos įrangos, įrenginių, paslaugų ar kito turto, skirto socialinio verslo kūrimo ar plėtros reikmėms, įsigijimas;
1.2. transporto priemonių, skirtų socialiniam verslui vykdyti, įsigijimas;
1.3. patalpų, priklausančių pareiškėjui nuosavybės teise arba valdomų ilgalaikės nuomos ar panaudos pagrindais (perdavimas naudotis patalpomis negali būti trumpesnis nei veiklų tęstinumo užtikrinimui taikomas terminas), atnaujinimas (rekonstrukcija, paprastasis arba kapitalinis remontas), pritaikant patalpas socialiniam verslui vykdyti;
1.4. statinio, skirto socialinio verslo vykdymui, statyba (daiktinės pareiškėjų (partnerių) teisės į pastatą ir (ar) žemės sklypą, kuriame įgyvendinant projektą bus atliekami statybos darbai, turi būti įregistruotos teisės aktų nustatyta tvarka);
1.5. socialinio verslo pradinių produktų įsigijimas, paslaugų kūrimo ir (ar) testavimo įsigijimas, rinkodaros priemonių kūrimo ir taikymo priemonių įsigijimas.
Projektams taikomi bendrieji reikalavimai
Projektų įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA).
Projektų tikslas – įgyvendinant Švenčionių miesto 2023-2027 m. vietos plėtros strategiją, skatinti bendruomenėse socialinį verslą, padedantį vietoje spręsti pažeidžiamų grupių atskirties problemas.
Projektams teikiama finansavimo forma – dotacija.
Vienos naujos darbo vietos (vieno etato) kūrimui skiriamo ES fondų ir BF lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 71 000 (septyniasdešimt vieną tūkstantį) eurų tiesioginių projekto išlaidų; jeigu planuojama sukurti mažiau arba daugiau kaip vieną darbo vietą (etatą), planuojamos darbo vietos kūrimo kaina apskaičiuojama proporcingai.
Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus Europos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.
Reikalavimai naujai darbo vietai.
Nauja darbo vieta turi būti tiesiogiai susijusi tik su vykdoma socialinio verslo veikla, kuriai buvo skirtas finansavimas.
Viena darbo vieta laikoma įkurta tuo atveju, jei asmens darbo užmokesčio dydis per metus yra ne mažesnis negu 12 minimalių mėnesinių algų (jei dirbta ne visą darbo laiką, algos dydis skaičiuojamas proporcingai išdirbtam laikui), nustatytų Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu.
Naujos darbo vietos sukūrimo fakto įrodymai: pateikta sudarytos darbo sutarties ar civilinės (paslaugų) sutarties kopija; įmonės etatų sąrašai, darbo sutarčių pažymos ir kiti dokumentai, kuriais patvirtinamas finansavimą gavusiose įmonėse dirbančių darbuotojų skaičius.
Nauja darbo vieta turi būti sukurta po PĮP pateikimo iki projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos ir išlaikyta ne trumpiau nei numatyta Aprašo 11.2.4 papunktyje po projekto įgyvendinimo pabaigos.
Naujomis darbo vietomis nelaikomos darbo vietos, kurios, įgyvendinant projektą, buvo sukurtos kitose, su socialinio verslo ekonomine veikla nesusijusiose, veiklose.
Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie rodiklių pasiekimą surinkimą ir pateikimą. Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, numatytų projekto sutartyje, ar nusistatytų socialinio poveikio stebėsenos rodiklių, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos.
Visi stebėsenos rodikliai turi būti siekiami projekto įgyvendinimo metu ir po jo; stebėsenos produkto rodikliai turi būti siekiami projekto įgyvendinimo metu, rezultato rodiklis apskaičiuojamas 12 mėnesių po projekto finansavimo pabaigos.
Projekto vykdytojas miesto vietos veiklos grupės prašymu turi teikti jai informaciją, susijusią su stebėsenos rodiklių reikšmių siekimu įgyvendinant ir (ar) baigus įgyvendinti projektą;
Pareiškėjai ir projektai turi atitikti projektų atrankos kriterijus, nustatytus Aprašo 9 punkte.
Projekto parengtumui taikomi reikalavimai, kurių neįvykdžius ir kartu su PĮP nepateikus pagrindžiančių dokumentų, PĮP atmetamas neprašius papildomų dokumentų:
1. kartu su PĮP turi būti pateiktas socialinio verslo planas;
Projektas gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo CPVA dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo CPVA dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika.
Informavimas apie projektą atliekamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.
Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Horizontaliųjų principų (toliau – HP) reikalavimai:
1.1. projektuose negali būti numatyta:
1.1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principų įgyvendinimui;
1.1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui;
1.2. projekte turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principas;
1.3. įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) pricipo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai, taikomos naujos idėjos (produktai, paslaugos, modeliai), kurios geriau tenkina socialinius poreikius;
1.4. projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje; konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (1 priedas) (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo vertinimo aprašas).
2. Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija) reikalavimai:
Įgyvendinant pagal Aprašą numatytas veiklas negali būti pažeidžiamos Chartijos pagrindinės teisės: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasReikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse.
Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad po projekto finansavimo pabaigos būtų užtikrintas investicijų tęstinumas:
- projekto lėšomis suremontuotas (-os) nekilnojamasis turtas (patalpos) būtų naudojamas (-os) vykdant projekto tikslą atitinkančias veiklas ne trumpiau kaip 3 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos, jei projekto vykdytojas didelė įmonė – ne trumpiau kaip 5 metus;
- socialinio verslo subjektui suteiktos verslo pradžiai ar plėtrai reikalingos priemonės būtų naudojamos paties socialinio verslo subjekto vykdomoje veikloje, neperduodant jų naudoti (nuomos, panaudos ar kt. pagrindais) tretiesiems asmenims;
- projekto lėšomis įsigytos socialinio verslo pradžiai ar plėtrai skirtos priemonės (t. y. techninė, biuro ar kita įranga) būtų naudojamos socialinio verslo subjektų ne trumpiau kaip 3 metus nuo jų įsigijimo dienos, jei priemonės įsigytos didelės įmonės – ne trumpiau kaip 5 metus;
- projekto lėšomis įkurta darbo vieta turi būti išlaikyta ne trumpiau kaip 3 metus nuo jos įkūrimo dienos, jei darbo vieta įkurta didelėje įmonėje – ne trumpiau kaip 5 metus.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. liepos 31 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, neteikiama;
2. Pagal Aprašą gali būti teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba, kuri atitinka de minimis reglamento nuostatas; nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėju yra ūkio subjektas, kurio veiksmai daro įtaką ar kurio ketinimai, jeigu būtų įgyvendinti, galėtų daryti įtaką konkurencijai ir prekybai tarp ES šalių; nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėju gali būti projekto vykdytojas ir (ar) partneris, veiklą vykdantys visuose sektoriuose, išskyrus Aprašo 8.3 papunktyje numatytas išimtis;
3. Vadovaujantis de minimis reglamento 1 straipsniu, ūkio subjektas nėra laikomas nereikšmingos (de minimis) pagalbos gavėju, jeigu:
3.1. jis vykdo pirminės žvejybos ir akvakultūros produktų gamybos veiklą;
3.2. jis vykdo žvejybos ir akvakultūros produktų perdirbimo ir prekybos veiklą, kai nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydis būtų nustatomas pagal įsigytų arba rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį;
3.3. jis vykdo pirminės žemės ūkio produktų gamybos veiklą;
3.4. jis vykdo žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos jais veiklą vienu iš šių atvejų:
3.4.1. kai nereikšmingos (de minimis) pagalbos suma būtų nustatoma pagal iš pirminės produkcijos gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų tokių produktų kainą arba kiekį;
3.4.2. kai nereikšminga (de minimis) pagalba priklausytų nuo to, ar ji bus iš dalies arba visa perduota pirminės produkcijos gamintojams;
3.5. jis vykdo su eksportu susijusią veiklą trečiosiose valstybėse arba valstybėse narėse, t. y. kai nereikšminga (de minimis) pagalba būtų tiesiogiai susijusi su eksportuojamais kiekiais, platinimo tinklo kūrimu bei veikla arba kitomis einamosiomis išlaidomis, susijusiomis su eksporto veikla;
3.6. nereikšminga (de minimis) pagalba priklauso nuo to, ar naudojama daugiau vidaus nei importuotų prekių arba paslaugų;
4. Dėl nereikšmingos (de minimis) pagalbos teikimo sprendžiama PĮP vertinimo metu; CPVA, siekdama įsitikinti, ar projekto veikloms finansuoti teikiama de minimis pagalba, užpildo patikros lapą dėl valstybės pagalbos arba de minimis pagalbos buvimo arba nebuvimo pagal formą, kuriai pritarė tarpinstitucinė darbo grupė 2021‒2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ investicijų administravimo procesams kurti, sudaryta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“ (toliau – Tarpinstitucinė darbo grupė) (aktuali formos versija skelbiama esinvesticijos.lt);
5. Vadovaujantis de minimis reglamento 3 straipsnio nuostatomis, bendra nereikšmingos (de minimis) pagalbos, suteiktos vienai įmonei, kaip ji apibrėžta de minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje, suma negali viršyti 300 000 (trijų šimtų tūkstančių) eurų per bet kurį trejų metų laikotarpį; susijungimų ar įsigijimų atveju, apskaičiuojant, ar nauja de minimis pagalba naujai arba įsigyjančiai įmonei viršija šiame papunktyje nustatytą viršutinę bendrą nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumos ribą, atsižvelgiama į visą ankstesnę susijungiančioms įmonėms suteiktą de minimis pagalbą; de minimis pagalba, kuri teisėtai suteikta prieš susijungimą arba įsigijimą, išlieka teisėta; jei viena įmonė suskaidoma į dvi ar daugiau atskirų įmonių, iki suskaidymo suteikta de minimis pagalba priskiriama įmonei, kuri ja pasinaudojo, t. y. įmonei, perimančiai veiklą, kuriai vykdyti de minimis pagalba panaudota; jei toks priskyrimas neįmanomas, de minimis pagalba proporcingai paskirstoma remiantis naujųjų įmonių nuosavo kapitalo balansine verte suskaidymo įsigaliojimo dieną;
6. CPVA PĮP vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą; CPVA patikrina visas su pareiškėju susijusias įmones, nurodytas pareiškėjo pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras), patikrina, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, užpildo aktualią Atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapo formą, patvirtintą tarpinstitucinės darbo grupės protokolu, ir skelbiamą esinvesticijos.lt;
7. Pagal de minimis reglamentą suteikta de minimis pagalba gali būti sumuojama:
7.1. su de minimis pagalba, suteikta pagal 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) 2023/2832 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai, skiriamai visuotinės ekonominės svarbos paslaugas teikiančioms įmonėms;
7.2. su de minimis pagalba, suteikta pagal 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai ir 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, neviršijant 8.4 papunktyje nustatytos atitinkamos viršutinės ribos;
8. Pagal de minimis reglamentą skiriama de minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti išlaidoms, arba su valstybės pagalba, susijusia su ta pačia rizikos finansų priemone, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas bendrosios išimties reglamente arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma; de minimis pagalba, kuri nėra teikiama arba priskiriama konkrečioms tinkamoms finansuoti išlaidoms, gali būti sumuojama su kita valstybės pagalba, suteikta pagal bendrosios išimties reglamentą arba Europos Komisijos priimtą sprendimą;
9. Teikiamos pagalbos dydis suprantamas kaip projektui skiriamas finansavimas iš ES fondų lėšų, bendrojo finansavimo lėšų bei savivaldybių biudžeto lėšų, kuriomis, kaip pareiškėjo (partnerio) nuosavu įnašu, prisidedama prie projekto finansavimo;
10. CPVA, priėmusi sprendimą dėl de minimis pagalbos skyrimo konkretiems pareiškėjams (projektų vykdytojams), informuoja pareiškėją ir Vidaus reikalų ministeriją raštu arba elektroniniu paštu apie priimtą sprendimą, nurodydama de minimis pagalbos dydį bei pobūdį konkretiems de minimis pagalbos gavėjams, pateikdama aiškią nuorodą į de minimis reglamentą;
11. Priėmusi sprendimą finansuoti projektą, Vidaus reikalų ministerija per 5 darbo dienas registruoja suteiktos de minimis pagalbos sumą Registre; užregistruota informacija apie individualią de minimis pagalbą turi būti saugoma 10 metų nuo de minimis pagalbos suteikimo datos;
12. Vadovaujantis de minimis reglamento 3 straipsnio 6 dalies nuostatomis, tuo atveju, jeigu de minimis pagalba išmokama dalimis, jos vertė turi būti diskontuojama de minimis pagalbos suteikimo metu;
13. Suteiktos neteisėtos de minimis pagalbos, kuri suteikta nesilaikant Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 108 straipsnio 3 dalyje nustatyto reikalavimo arba pažeidžiant taikomo (-ų) Europos Sąjungos teisės akto (-ų) ar Europos Komisijos sprendimo ( ų) reikalavimus, arba suteiktos de minimis pagalbos, kuri Europos Komisijos buvo pripažinta neteisėta ir nesuderinama su Europos Sąjungos vidaus rinka, grąžinimas ir (ar) išieškojimas į valstybės biudžetą reglamentuotas Neteisėtos ar nesuderinamos valstybės pagalbos arba nereikšmingos (de minimis) pagalbos grąžinimo procedūros aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2023 m. gruodžio 13 d. nutarimu Nr. 969 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugsėjo 6 d. nutarimo Nr. 1136 „Dėl Valstybės pagalbos priemonės ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos priemonės ekspertizės atlikimo, išvadų ir rekomendacijų teikimo, pranešimų apie valstybės pagalbą ir kitos informacijos, susijusios su valstybės pagalba, pateikimo Europos Komisijai taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji atrankos kriterijaiProjektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti.Daugiau Mažiau
-
Projektų prioritetiniai atrankos kriterijai
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 1 Projektu įgyvendinamas įterptinio socialinio verslo modelis, kaip nurodyta Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. lapkričio 27 d. įsakymu Nr. 1V-756 patvirtintose Socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021-2027 metų Europos sąjungos fondų investicijų programą, taisyklėse 25,00 25 2 Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) patirtis įgyvendinant panašaus pobūdžio veiklas 15,00 15 3 Pradedamos teikti naujos socialinės paslaugos (laikoma, kad nauja socialinė paslauga yra tokia, kuri kvietimo paskelbimo dienai nėra teikiama MVVG teritorijoje) 30,00 30 4 Projektas įgyvendinamas su partneriais 30,00 30 Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projektų išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje, CPVA direktoriaus patvirtintose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams projektų išlaidoms nustatytus reikalavimus bei reikalavimus, keliamus Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 1 priedas);
2. Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Administravimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu gali būti nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
3. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra 75970 Eur.
4. Projekto finansuojamoji dalis gali sudaryti ne daugiau kaip 92,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5. Pareiškėjas privalo savo ir (ar) kitų šaltinių lėšomis (savivaldybių biudžeto ir (ar) privačiomis lėšomis) prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 7,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
6. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne nei reikalaujama lėšų suma.
7. Nepiniginis projekto vykdytojo ar projekto partnerio įnašas laikomas tinkamomis finansuoti išlaidomis, jeigu jos atitinka PAFT 304 punkto reikalavimus.
8. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų.
9. Projekto išlaidos įgyvendinimo metu apmokamos išlaidų kompensavimo būdu projekto vykdytojui deklaruojant patirtas ir apmokėtas išlaidas, supaprastintai apmokamas išlaidas arba kartu derinant šias abi apmokėjimo formas.
10. Finansuojamiems projektams projekto sutartyje gali būti numatytas avansas; avansas išmokamas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 155–156 punktuose nustatyta tvarka;
11. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
11.1. Išlaidos, nustatytos PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
11.2. Įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
11.3. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos;
11.4. Kryžminis finansavimas netaikomas.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos37 985,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEuropos socialinis fondas +Daugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos37 985,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiBendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ERPF):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Juridinio asmens steigimo dokumentai, įrodantys, kad socialinis verslas atitinka Socialinio verslo paramos taisyklių 11 punkte nurodytus reikalavimus 10 priedas: Užpildyta ir pasirašyta socialinio verslo atitikties deklaracija (Socialinio verslo paramos taisyklių 1 priedas) 11 priedas: Užpildyta „Viena įmonė“ deklaracijos forma (aktuali deklaracijos forma, patvirtinta tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, skelbiama esinvesticijos.lt 12 priedas: Pareiškėjo ir partnerio Smulkaus ir vidutinio verslo statuso deklaracija (Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos forma F1, patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 13 priedas: Užpildyta socialinio poveikio rodiklių matavimo lentelė (Socialinio verslo paramos taisyklių 3 priedas) 14 priedas: Socialinio verslo planas (Socialinio verslo paramos taisyklių 4 priedas) 15 priedas: Vidaus dokumentai, kurie pagrįstų Socialinio verslo paramos taisyklių 11.3.1 bei 11.4.1 papunkčiuose taikomų kriterijų atitiktį 16 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto biudžeto pagrįstumą (ne mažiau nei du lygiaverčiai komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos kainas ir kita) 17 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys nuosavo indėlio tinkamumą; dokumentai, įrodantys, kad pareiškėjas turi pakankamai nuosavų lėšų prisidėti prie projekto įgyvendinimo (taikoma, kai pareiškėjas prie projekto įgyvendinimo prisideda privačiomis piniginėmis lėšomis) 18 priedas: Pasirašyta Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaracija (Aprašo 2 priedas) 19 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (paprastasis remontas)-numatomų remontuoti patalpų brėžiniai iš inventorinės bylos ir preliminarūs darbų apimties žiniaraščiai, kuriuose nurodytos orientacinės ir PĮP aktualios sąmatinės kainos, jeigu pagal LR teisės aktus nereikalaujama parengti statinio projekto 20 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (paprastasis remontas) -patalpų, kuriose numatoma atlikti kapitalinį remontą, nuosavybės ar ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, jei patalpos priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko, ar bendraturčio sutikimass 21 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 papunktyje numatytos veiklos (paprastasis remontas) - leidimas atlikti statinio paprastąjį remontą, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 5 punktu arba Statybos techniniu reglamentu kopija 22 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 papunktyje numatytos veiklos (paprastasis remontas)-statinio projektas (paprastojo remonto projektas arba paprastojo remonto aprašas), jeigu jo reikalaujama pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus 23 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) -statinio projektas (kapitalinio remonto projektas arba kapitalinio remonto aprašas) ir jo ekspertizės išvada; statinio projekto skaičiuojamosios kainos nustatymo dalis parengta arba indeksuota (jeigu reikia) PĮP pateikimo laikotarpiui 24 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) - patalpų, kuriose numatoma atlikti kapitalinį remontą, nuosavybės ar ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, jei patalpos priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko, ar bendraturčio sutikimas 25 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) - leidimo atlikti statinio kapitalinį remontą, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 4 punktinio 1 dalies 4 punktu arba Statybos reglamentu, kopija 26 priedas: Jei nėra parengtų Aprašo 2.4.12.1 papunktyje nurodytų dokumentų (kapitalinio remonto atveju), turi būti pateiktas investicijų projektas arba projektiniai pasiūlymai su kainų apskaičiavimu. Jei jų nėra, gali būti pateiktas bendras išlaidų įvertinimas pradinių duomenų pagrindu 27 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)-statinio projektas (rekonstravimo projektas, supaprastinto rekonstravimo projektas) ir jo ekspertizės išvada 28 priedas: Jei nėra parengtas statinio projektas ar ekspertizės išvada (rekonstrukcijos atveju)-investicijų projektas ir (arba) kiti dokumentai, kaip numatyta Aprašo 2.4.13.1 papunktyje 29 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)- statinio, kurį planuojama rekonstruoti, nuosavybės arba ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, jei patalpos nuosavybės teise priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko ar bendraturčio sutikimas 30 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)- leidimo atlikti statinio rekonstrukciją, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1dalies 2 punktu ar Statybos reglamentu, kopija (Aprašo 2.4.13.3 papunktis) 31 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.4 papunkčio veiklos (statyba) pateikiamos žemės sklypo ar jo dalies nuosavybės, ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, galiojančios ne trumpiau kaip 5 metus po projekto finansavimo pabaigos, įregistruotos teisės aktų nustatyta tvarka 32 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba)-jei žemės sklypas ar jo dalis yra naudojamas pagal panaudos ar nuomos sutartį, pareiškėjas teikia panaudos davėjo ar nuomotojo sutikimo žemės sklype ar jo dalyje vykdyti projekto veiklas ir leidimo veiklų tęstinumą kopijas (Aprašo 2.4.14.2 papunktis) 33 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba) -leidimo statyti naują statinį, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 1 punktu arba Statybos reglamentu, kopija (Aprašo 2.4.14.3 papunktis) 34 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba)-statinio projektas (rekonstravimo projektas, supaprastinto rekonstravimo projektas) ir jo ekspertizės išvada arba dokumentai, numatyti Aprašo 2.4.14.4 papunktyje 35 priedas: Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priedą; 36 priedas: Informacija apie pareiškėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis), kurioje nurodoma tik su teikiamu projektu susijusi suteikta arba planuojama gauti pagalba, pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priedą 37 priedas: Jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais) - jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija, kurioje aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu, šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių 38 priedas: Atitikimą prioritetiniams kriterijams įrodantys dokumentaiDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiBendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ERPF):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos darbo vietos R.B.2.2001 vienų metų etato ekvivalentai 1,00 Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 1,00 Socialinio verslo subjektai, įgyvendinus bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektus gavę paramą socialinio verslo kūrimui ar plėtrai P.S.2.1032 skaičius 1,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 1,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=celex%3A32021R1060);
2. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32023R2831);
3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2021/1057, kuriuo nustatomas „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir panaikinamas Reglamentas Nr. 1296/2013 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1057);
4. Lietuvos Respublikos partnerystės sutartis, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. balandžio 22 d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinama partnerystės sutartis su Lietuvos Respublika (apie nurodytą sprendimą EK pranešė dokumentu Nr. C(2022)2427), su visais pakeitimais (https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-m-partnerystes-sutartis);
5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. rugpjūčio 3 d. sprendimu Nr. C(2022) 5742 (https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programa);
6. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“( https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/bbcfaf40ddc811eb866fe2e083228059/asr);
7. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237„Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr);
8. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr);
9. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.249046/asr).Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Pažangos priemonės „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ Aprašą rasite atsidarę žemiau esančią nuorodą ir dešinėje pasirinkę rubriką „Suvestinės redakcijos priedai“, 4 priedas: https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/6a2c5ed01df111edb4cae1b158f98ea5/asr
2. Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo plėtros įstatymas (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.68516/vsHmDWUQoo);
3. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.26250/eOlsmxjvnm);
4. Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.270342/TWqryqTGNX?jfwid=-k934nworn);
5. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/5e3aa191a8e511eb98ccba226c8a14d7/asr);
6. Socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. 1V-756 „Dėl socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, taisyklių patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/ed4680fe8e2c11eea791d94269904d9b?positionInSearchResults=1&searchModelUUID=ed697fc0-f055-46f2-bea1-dabdaea3c2e9);
7. Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2022 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1V-672 „Dėl Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/324d68a056fa11edba0ded10be2fa21c/asr);
8. Vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. 1V-74 „Dėl vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/b5177ed7b96711ee9269b566387cfecb/asr);
9. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 9 d. nutarimu Nr. 206 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programos patvirtinimo“: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/9ba13c90a4f911ec8d9390588bf2de65
10. 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852);
11. Švenčionių vietos veiklos grupės įgyvendinamos Strategijos „Švenčionių miesto 2023-2027 m. vietos plėtros strategija“ vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairės pareiškėjams (ERPF) „Skatinti verslumą ir darbo vietų kūrimą“, kvietimo Nr. 11-550-K, patvirtintos Švenčionių miesto vietos veiklos grupės visuotinio narių susirinkimo 2024 m. gruodžio 9 d. protokolu Nr.VNS-4.
12. Kvietimo „Skatinti verslumą ir darbo vietų kūrimą“, Nr. 11-550-K projektų atrankos prioritetinių kriterijų sąrašas, patvirtintas Švenčionių miesto vietos veiklos grupės visuotinio narių susirinkimo 2024 m. gruodžio 9 d. protokolu Nr.VNS-4.
13. Švenčionių miesto 2023-2027 m. vietos plėtros strategija, patvirtinta visuotinio narių susirinkimo 2024 m. gegužės 6 d. (protokolo Nr. 2) su visais pakeitimais.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Neringa Pukalskienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnioji projektų vadovė 37069160109 n.pukalskiene@cpva.lt Daugiau Mažiau