Verslo plėtros, socialinio verslo kūrimosi skatinimas ir pagalba teikiant reikalingų priemonių ir konsultacijų paramą ekonominės veiklos pradžiai Paskelbtas
Teikiama nuo
2025-02-10 08:00
Teikiama iki
2025-03-14 17:00
Liko 26 d. 20 val.
Kvietimo finansavimo suma
120 700,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis ir privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
120 700,00 €
Regionas
Sostinės regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Skatinti marginalizuotų bendruomenių, mažas pajamas gaunančių namų ūkių ir nepalankioje padėtyje esančių grupių, įskaitant specialiųjų poreikių turinčius asmenis, socialinę ir ekonominę įtrauktį vykdant integruotus veiksmus, be kita ko, teikti aprūpi
Svarbi informacija
SVARBU! Konsultacijas kvietimo klausimais teikia projekto vadovė Justyna Balion, tel. +370 653 47 350 ir projekto veiklos specialistė Kristina Marinovskienė, tel. +370 653 47 350; el. p.: salcininkumiestovvg@gmail.com.
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 01-004-08-04-01-02-02 Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ERPF) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupės1. Socialiai pažeidžiami asmenys – asmenys (šeimos), kurie yra jautresni socialiniams, ekonominiams iššūkiams, rizikoms ir turi mažiau išteklių su jais sėkmingai susidoroti; socialiai pažeidžiami asmenys gali tuo pačiu metu būti laikomi ir socialinę riziką patiriančiais, ir socialinę atskirtį patiriančiais asmenimis;
2. Socialinę riziką patiriantys asmenys – asmenys (šeimos), veikiami veiksnių ir aplinkybių, dėl kurių šie asmenys (šeimos) patiria socialinę atskirtį ar yra pavojus ją patirti;
3. Socialinę atskirtį patiriantys asmenys – su suaugusių šeimos narių socialinių įgūdžių tinkamai prižiūrėti ir ugdyti nepilnamečius vaikus (įvaikius) stoka ar nebuvimu; nepilnamečių vaikų (įvaikių) visapusio fizinio, protinio, dvasinio, dorovinio vystymosi ir saugumo sąlygų šeimoje neužtikrinimu; nuo nusikalstamos veikos nukentėjusių asmenų patirta žala; įsitraukimu ar polinkiu įsitraukti į nusikalstamas veikas; piktnaudžiavimu alkoholiu, narkotinėmis, psichotropinėmis medžiagomis; priklausomybe nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių medžiagų, azartinių žaidimų; elgetavimu, valkatavimu, benamyste; motyvacijos dalyvauti darbo rinkoje stoka ar nebuvimu susiduriantys asmenys;
4. Asmenys, kuriems nustatytas socialinių paslaugų poreikis – asmenys, kuriems vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu nustatytas socialinių paslaugų poreikis;
5. Migrantai, priklausantys pažeidžiamų asmenų grupėms – iš savo kilmės valstybės išvykę asmenys, kurie teisėtai arba neteisėtai atvyko ir (arba) gyvena Lietuvos Respublikos teritorijoje ir yra jautresni socialiniams, ekonominiams iššūkiams, rizikoms, turi mažiau išteklių su jais sėkmingai susidoroti;
6. Nepalankias sąlygas turintys vietos gyventojai – vietos gyventojai, vaikai, mokiniai, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai, neturintys atitinkamų įgūdžių arba turintys kitų sunkumų integruotis į darbo rinką, mokymosi įstaigas, gyvena nepalankiomis sąlygomis ar patiria socialinių, ekonominių, išsilavinimo, kultūrinių, geografinių sunkumų, turi negalią ir (ar) sveikatos problemų.Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjaiViešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracijaDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiViešieji juridiniai ar privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra Šalčininkų miesto VVG vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje. Partneriu gali būti juridinio asmens filialas ar atstovybė, jeigu tas filialas ar atstovybė veiklą vykdo Šalčininkų miesto VVG vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje. Projekto partneriu negali būti vietos veiklos grupė. Kai PĮP teikiamas kartu su partneriu (-iais), prie jo turi būti pridedama galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija; jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje negali būti numatyta socialinio verslo savarankiškumą varžančių nuostatų; jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir visi projekto partneriai.Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 01-004-08-04-01-02-02 92,5 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsFinansuojama veikla:
1. Naujų darbo vietų socialiniame versle kūrimas (2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Viešojo valdymo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 01-004-08-04-01 „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ veiklos „Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ projektų finansavimo sąlygų aprašo (ERPF), patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 1V-420 (toliau - Aprašas) 2.1.1 p.):
1.1. naujos reikalingos įrangos, įrenginių, paslaugų ar kito turto, skirto socialinio verslo kūrimo ar plėtros reikmėms, įsigijimas;
1.2. transporto priemonių, skirtų socialiniam verslui vykdyti, įsigijimas;
1.3. patalpų, priklausančių pareiškėjui nuosavybės teise arba valdomų ilgalaikės nuomos ar panaudos pagrindais (perdavimas naudotis patalpomis negali būti trumpesnis nei veiklų tęstinumo užtikrinimui taikomas terminas), atnaujinimas (rekonstrukcija, paprastasis arba kapitalinis remontas), pritaikant patalpas socialiniam verslui vykdyti;
1.4. statinio, skirto socialinio verslo vykdymui, statyba (daiktinės pareiškėjų (partnerių) teisės į pastatą ir (ar) žemės sklypą, kuriame įgyvendinant projektą bus atliekami statybos darbai, turi būti įregistruotos teisės aktų nustatyta tvarka);
1.5. socialinio verslo pradinių produktų įsigijimas, paslaugų kūrimo ir (ar) testavimo įsigijimas, rinkodaros priemonių kūrimo ir taikymo priemonių įsigijimas.
Projektams taikomi bendrieji reikalavimai
Projektų įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA).
Projektų tikslas – įgyvendinant Šalčininkų miesto 2023-2029 m. vietos plėtros strategiją, skatinti bendruomenėse socialinį verslą, padedantį vietoje spręsti pažeidžiamų grupių atskirties problemas.
Projektams teikiama finansavimo forma – dotacija.
Vienos naujos darbo vietos (vieno etato) kūrimui skiriamo ES fondų ir BF lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 71 000 (septyniasdešimt vieną tūkstantį) eurų tiesioginių projekto išlaidų; jeigu planuojama sukurti mažiau arba daugiau kaip vieną darbo vietą (etatą), planuojamos darbo vietos kūrimo kaina apskaičiuojama proporcingai.
Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus Europos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.
Reikalavimai naujai darbo vietai.
Nauja darbo vieta turi būti tiesiogiai susijusi tik su vykdoma socialinio verslo veikla, kuriai buvo skirtas finansavimas.
Viena darbo vieta laikoma įkurta tuo atveju, jei asmens darbo užmokesčio dydis per metus yra ne mažesnis negu 12 minimalių mėnesinių algų (jei dirbta ne visą darbo laiką, algos dydis skaičiuojamas proporcingai išdirbtam laikui), nustatytų Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu.
Naujos darbo vietos sukūrimo fakto įrodymai: pateikta sudarytos darbo sutarties ar civilinės (paslaugų) sutarties kopija; įmonės etatų sąrašai, darbo sutarčių pažymos ir kiti dokumentai, kuriais patvirtinamas finansavimą gavusiose įmonėse dirbančių darbuotojų skaičius.
Nauja darbo vieta turi būti sukurta po PĮP pateikimo iki projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos ir išlaikyta ne trumpiau nei numatyta Aprašo 11.2.4 papunktyje po projekto įgyvendinimo pabaigos.
Naujomis darbo vietomis nelaikomos darbo vietos, kurios, įgyvendinant projektą, buvo sukurtos kitose, su socialinio verslo ekonomine veikla nesusijusiose, veiklose.
Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie rodiklių pasiekimą surinkimą ir pateikimą. Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, numatytų projekto sutartyje, ar nusistatytų socialinio poveikio stebėsenos rodiklių, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos.
Visi stebėsenos rodikliai turi būti siekiami projekto įgyvendinimo metu ir po jo; stebėsenos produkto rodikliai turi būti siekiami projekto įgyvendinimo metu, rezultato rodiklis apskaičiuojamas 12 mėnesių po projekto finansavimo pabaigos.
Projekto vykdytojas miesto vietos veiklos grupės prašymu turi teikti jai informaciją, susijusią su stebėsenos rodiklių reikšmių siekimu įgyvendinant ir (ar) baigus įgyvendinti projektą;
Pareiškėjai ir projektai turi atitikti projektų atrankos kriterijus, nustatytus Aprašo 9 punkte.
Projekto parengtumui taikomi reikalavimai, kurių neįvykdžius ir kartu su PĮP nepateikus pagrindžiančių dokumentų, PĮP atmetamas neprašius papildomų dokumentų:
1. kartu su PĮP turi būti pateiktas socialinio verslo planas;
Projektas gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo CPVA dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo CPVA dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika.
Informavimas apie projektą atliekamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.
Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais.
Atkreipiamas dėmesys, kad esant daugiau teigiamai įvertintų vietos plėtros projektų, kuriems finansuoti neužtenka šiam kvietimui suplanuotų lėšų, gali būti sudaromas rezervinių vietos plėtros projektų sąrašas, o kvietimui skirta lėšų suma gali būti padidinta, skiriant visą atitinkamam vietos plėtros strategijos veiksmui suplanuotą sumą (atsisakant suplanuotų papildomų kvietimų). Tokiu atveju, būtų finansuojami vietos plėtros projektai, įtraukti į rezervinį vietos plėtros projektų sąrašą. Sprendimo dėl rezervinio sąrašo sudarymo priėmimas dar nereiškia, kad rezerviniame sąraše esantys projektai bus finansuojami.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Horizontaliųjų principų (toliau – HP) reikalavimai:
1.1. projektuose negali būti numatyta:
1.1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principų įgyvendinimui;
1.1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui;
1.2. projekte turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principas;
1.3. įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) pricipo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai, taikomos naujos idėjos (produktai, paslaugos, modeliai), kurios geriau tenkina socialinius poreikius;
1.4. projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje; konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (1 priedas) (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo vertinimo aprašas).
2. Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija) reikalavimai:
Įgyvendinant pagal Aprašą numatytas veiklas negali būti pažeidžiamos Chartijos pagrindinės teisės: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasReikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse.
Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad po projekto finansavimo pabaigos būtų užtikrintas investicijų tęstinumas:
- projekto lėšomis suremontuotas (-os) nekilnojamasis turtas (patalpos) būtų naudojamas (-os) vykdant projekto tikslą atitinkančias veiklas ne trumpiau kaip 3 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos, jei projekto vykdytojas didelė įmonė – ne trumpiau kaip 5 metus;
- socialinio verslo subjektui suteiktos verslo pradžiai ar plėtrai reikalingos priemonės būtų naudojamos paties socialinio verslo subjekto vykdomoje veikloje, neperduodant jų naudoti (nuomos, panaudos ar kt. pagrindais) tretiesiems asmenims;
- projekto lėšomis įsigytos socialinio verslo pradžiai ar plėtrai skirtos priemonės (t. y. techninė, biuro ar kita įranga) būtų naudojamos socialinio verslo subjektų ne trumpiau kaip 3 metus nuo jų įsigijimo dienos, jei priemonės įsigytos didelės įmonės – ne trumpiau kaip 5 metus;
- projekto lėšomis įkurta darbo vieta turi būti išlaikyta ne trumpiau kaip 3 metus nuo jos įkūrimo dienos, jei darbo vieta įkurta didelėje įmonėje – ne trumpiau kaip 5 metus.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. liepos 31 d.Daugiau Mažiau
-
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiProjektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti.Daugiau Mažiau
-
Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 2 Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) patirtis įgyvendinant panašaus pobūdžio veiklas 15,00 15 3 Pradedamos teikti naujos socialinės paslaugos (laikoma, kad nauja socialinė paslauga yra tokia, kuri kvietimo paskelbimo dienai nėra teikiama MVVG teritorijoje) 30,00 30 4 Projektas įgyvendinamas su partneriais 30,00 30 1 Projektu įgyvendinamas įterptinio socialinio verslo modelis, kaip nurodyta Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. lapkričio 27 d. įsakymu Nr. 1V-756 patvirtintose Socialinio verslo paramos, įgyvendinant2021-2027 metų Europos sąjungos fondų investicijų programą, taisyklėse 25,00 25 Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projektų išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje, CPVA direktoriaus patvirtintose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams projektų išlaidoms nustatytus reikalavimus bei reikalavimus, keliamus Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 1 priedas);
2. Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Administravimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu gali būti nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
3. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra 120700, 00 Eur.
4. Projekto finansuojamoji dalis gali sudaryti ne daugiau kaip 92,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5. Pareiškėjas privalo savo ir (ar) kitų šaltinių lėšomis (savivaldybių biudžeto ir (ar) privačiomis lėšomis) prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 7,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
6. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne nei reikalaujama lėšų suma.
7. Nepiniginis projekto vykdytojo ar projekto partnerio įnašas laikomas tinkamomis finansuoti išlaidomis, jeigu jos atitinka PAFT 304 punkto reikalavimus.
8. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų.
9. Projekto išlaidos įgyvendinimo metu apmokamos išlaidų kompensavimo būdu projekto vykdytojui deklaruojant patirtas ir apmokėtas išlaidas, supaprastintai apmokamas išlaidas arba kartu derinant šias abi apmokėjimo formas.
10. Finansuojamiems projektams projekto sutartyje gali būti numatytas avansas; avansas išmokamas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 155–156 punktuose nustatyta tvarka;
11. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
11.1. Išlaidos, nustatytos PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
11.2. Įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
11.3. Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos;
11.4. Kryžminis finansavimas netaikomas.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos60 350,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEuropos socialinis fondas +Daugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos60 350,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiBendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ERPF):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 10 priedas: Juridinio asmens steigimo dokumentai, įrodantys, kad socialinis verslas atitinka Socialinio verslo paramos taisyklių 11 punkte nurodytus reikalavimus 11 priedas: Užpildyta ir pasirašyta socialinio verslo atitikties deklaracija (Socialinio verslo paramos taisyklių 1 priedas) 12 priedas: Užpildyta „Viena įmonė“ deklaracijos forma (aktuali deklaracijos forma, patvirtinta tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, skelbiama esinvesticijos.lt 13 priedas: Pareiškėjo ir partnerio Smulkaus ir vidutinio verslo statuso deklaracija (Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos forma F1, patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 14 priedas: Užpildyta socialinio poveikio rodiklių matavimo lentelė (Socialinio verslo paramos taisyklių 3 priedas) 15 priedas: Socialinio verslo planas (Socialinio verslo paramos taisyklių 4 priedas) 16 priedas: Vidaus dokumentai, kurie pagrįstų Socialinio verslo paramos taisyklių 11.3.1 bei 11.4.1 papunkčiuose taikomų kriterijų atitiktį 17 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto biudžeto pagrįstumą (ne mažiau nei du lygiaverčiai komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos kainas ir kita) 18 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys nuosavo indėlio tinkamumą; dokumentai, įrodantys, kad pareiškėjas turi pakankamai nuosavų lėšų prisidėti prie projekto įgyvendinimo (taikoma, kai pareiškėjas prie projekto įgyvendinimo prisideda privačiomis piniginėmis lėšomis) 19 priedas: Pasirašyta Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaracija (Aprašo 2 priedas) 20 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (paprastasis remontas)-numatomų remontuoti patalpų brėžiniai iš inventorinės bylos ir preliminarūs darbų apimties žiniaraščiai, kuriuose nurodytos orientacinės ir PĮP aktualios sąmatinės kainos, jeigu pagal LR teisės aktus nereikalaujama parengti statinio projekto 21 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (paprastasis remontas) -patalpų, kuriose numatoma atlikti kapitalinį remontą, nuosavybės ar ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, jei patalpos priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko, ar bendraturčio sutikimas 22 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 papunktyje numatytos veiklos (paprastasis remontas) - leidimas atlikti statinio paprastąjį remontą, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 5 punktu arba Statybos techniniu reglamentu kopija 23 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 papunktyje numatytos veiklos (paprastasis remontas)-statinio projektas (paprastojo remonto projektas arba paprastojo remonto aprašas), jeigu jo reikalaujama pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus 24 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) -statinio projektas (kapitalinio remonto projektas arba kapitalinio remonto aprašas) ir jo ekspertizės išvada; statinio projekto skaičiuojamosios kainos nustatymo dalis parengta arba indeksuota (jeigu reikia) PĮP pateikimo laikotarpiui 25 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) - patalpų, kuriose numatoma atlikti kapitalinį remontą, nuosavybės ar ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, jei patalpos priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko, ar bendraturčio sutikimas 26 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) - leidimo atlikti statinio kapitalinį remontą, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 4 punktinio 1 dalies 4 punktu arba Statybos reglamentu, kopija 27 priedas: Jei nėra parengtų Aprašo 2.4.12.1 papunktyje nurodytų dokumentų (kapitalinio remonto atveju), turi būti pateiktas investicijų projektas arba projektiniai pasiūlymai su kainų apskaičiavimu. Jei jų nėra, gali būti pateiktas bendras išlaidų įvertinimas pradinių duomenų pagrindu 28 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)-statinio projektas (rekonstravimo projektas, supaprastinto rekonstravimo projektas) ir jo ekspertizės išvada 29 priedas: Jei nėra parengtas statinio projektas ar ekspertizės išvada (rekonstrukcijos atveju)-investicijų projektas ir (arba) kiti dokumentai, kaip numatyta Aprašo 2.4.13.1 papunktyje 30 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)- statinio, kurį planuojama rekonstruoti, nuosavybės arba ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, jei patalpos nuosavybės teise priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko ar bendraturčio sutikimas 31 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)- leidimo atlikti statinio rekonstrukciją, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1dalies 2 punktu ar Statybos reglamentu, kopija (Aprašo 2.4.13.3 papunktis) 32 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.4 papunkčio veiklos (statyba) pateikiamos žemės sklypo ar jo dalies nuosavybės, ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, galiojančios ne trumpiau kaip 5 metus po projekto finansavimo pabaigos, įregistruotos teisės aktų nustatyta tvarka 33 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba)-jei žemės sklypas ar jo dalis yra naudojamas pagal panaudos ar nuomos sutartį, pareiškėjas teikia panaudos davėjo ar nuomotojo sutikimo žemės sklype ar jo dalyje vykdyti projekto veiklas ir leidimo veiklų tęstinumą kopijas (Aprašo 2.4.14.2 papunktis) 34 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba) -leidimo statyti naują statinį, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 1 punktu arba Statybos reglamentu, kopija (Aprašo 2.4.14.3 papunktis) 35 priedas: Jei PĮP dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba)-statinio projektas (rekonstravimo projektas, supaprastinto rekonstravimo projektas) ir jo ekspertizės išvada arba dokumentai, numatyti Aprašo 2.4.14.4 papunktyje 36 priedas: Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priedą 37 priedas: Informacija apie pareiškėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis), kurioje nurodoma tik su teikiamu projektu susijusi suteikta arba planuojama gauti pagalba, pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priedą 38 priedas: Jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais) - jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija, kurioje aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu, šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių 39 priedas: Atitikimą prioritetiniams kriterijams įrodantys dokumentaiDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiBendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ERPF):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 1,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 1,00 Socialinio verslo subjektai, įgyvendinus bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektus gavę paramą socialinio verslo kūrimui ar plėtrai P.S.2.1032 skaičius 1,00 Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos darbo vietos R.B.2.2001 vienų metų etato ekvivalentai 4,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=celex%3A32021R1060)
2. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais ( https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32023R2831 )
3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2021/1057, kuriuo nustatomas „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir panaikinamas Reglamentas Nr. 1296/2013 ( https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1057 )
4. Lietuvos Respublikos partnerystės sutartis, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. balandžio 22 d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinama partnerystės sutartis su Lietuvos Respublika (apie nurodytą sprendimą EK pranešė dokumentu Nr. C(2022)2427), su visais pakeitimais ( https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-m-partnerystes-sutartis )
5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. rugpjūčio 3 d. sprendimu Nr. C(2022) 5742 ( https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programa )
6. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“ ( https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/bbcfaf40ddc811eb866fe2e083228059/asr )
7. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237„Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ ( https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr )
8. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ ( https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr )
9. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ ( https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.249046/asr )Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Pažangos priemonės „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ Aprašą rasite atsidarę žemiau esančią nuorodą ir dešinėje pasirinkę rubriką „Suvestinės redakcijos priedai“, 4 priedas https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/6a2c5ed01df111edb4cae1b158f98ea5/asr
2. Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo plėtros įstatymas https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.68516/vsHmDWUQoo
3. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.F31E79DEC55D/asr
4. Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.91609F53E29E/asr
5. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ (
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/5e3aa191a8e511eb98ccba226c8a14d7/asr )
6. Socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. 1V-756 „Dėl socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, taisyklių patvirtinimo“ (
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/ed4680fe8e2c11eea791d94269904d9b?positionInSearchResults=1&searchModelUUID=ed697fc0-f055-46f2-bea1-dabdaea3c2e9 )
7. Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2022 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1V-672 „Dėl Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ ( https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/324d68a056fa11edba0ded10be2fa21c/asr )
8. Vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. 1V-74 „Dėl vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ ( https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/b5177ed7b96711ee9269b566387cfecb/asr )
9. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 9 d. nutarimu Nr. 206 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programos patvirtinimo“ ( https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/9ba13c90a4f911ec8d9390588bf2de65 )
10. 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088 ( https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852 )
11. Šalčininkų miesto 2023-2029 m. vietos plėtros strategija, patvirtinta Šalčininkų miesto vietos veiklos grupės visuotinio narių susirinkimo 2024 m. gegužės 23 d. protokolu Nr. 2 su visais pakeitimais;
12. Vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairės pareiškėjams (ERPF) „Verslo plėtros, socialinio verslo kūrimosi skatinimas ir pagalba teikiant reikalingų priemonių ir konsultacijų paramą ekonominės veiklos pradžiai“ Nr. 11-566-K patvirtintos Šalčininkų miesto vietos veiklos grupės visuotinio narių susirinkimo 2025 m. vasario 4 d. protokolu Nr.3;
13. Kvietimo „Verslo plėtros, socialinio verslo kūrimosi skatinimas ir pagalba teikiant reikalingų priemonių ir konsultacijų paramą ekonominės veiklos pradžiai“ Nr. 11-566-K projektų atrankos prioritetinių kriterijų sąrašas, patvirtintas Šalčininkų miesto vietos veiklos grupės visuotinio narių susirinkimo 2025 m. sausio 22 d. protokolu Nr.1.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Neringa Pukalskienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnioji projektų vadovė 37069160109 n.pukalskiene@cpva.lt Daugiau Mažiau