Partnerio pavadinimas | Partnerio kodas |
---|---|
Klaipėdos rajono turizmo informacijos centras | 163715766 |
Klaipėdos regiono integruotos viešojo transporto sistemos funkcionavimui reikalingos infrastruktūros įrengimas Klaipėdos rajone Įgyvendinama
Kvietimo numeris
23-306-P
Projekto numeris
23-306-P-0001
Sutarties įsigaliojimo data
2025-04-28 00:00
Projekto vykdytojas
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
Vykdytojo kodas
188773688
Veiklų vykdymo pabaigos data
2026-03-31 00:00
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Bendra projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma
1 325 285,41 €
Projektu sprendžiamos problemos
Pagrindinė projekto problema – integruotos ir gyventojų poreikius atitinkančios viešojo transporto (toliau – VT) infrastruktūros stygius Klaipėdos rajone. VT infrastruktūros plėtra yra kritiškai reikalinga, esminės to priežastys:
• Regiono VT infrastruktūra netenkina savivaldybės gyventojų poreikių, nėra patraukli;
• Dėl nepatogios ir nepatrauklios Stoties Gargžduose infrastruktūros, nepatogių tvarkaraščių, nesuderintų persėdimų ir pan. esama VT infrastruktūra neskatina didesnio VT naudojimo kaip alternatyvos individualiam transportui;
• Iki 10 procentų VT stotelių yra nepatrauklios, neatitinka universalaus dizaino principų, nėra pritaikytos baziniams VT vežėjų vairuotojų poreikiams.
Atsižvelgiant į tai, Projekto problema sprendžiama statant autobusų stotį Gargžduose (Turgaus g. 32, Gargždai, Klaipėdos r.) ir dvi viešojo transporto stotelės (Svencelės kaime - galinė žiedinė stotelė su infrastruktūra vairuotojų poilsiui, stoginė, mažosios architektūros elementai ir Laukų st. Kunkiuose - kietoji danga, stoginės, suoliukai ir kt. mažoji architektūra).
Inicijuotas projektas tiesiogiai siejasi su šia RPPl įvardinta problema – 2 problema „Integruotos ir gyventojų poreikius atitinkančios tvarios transporto sistemos neefektyvi veikla“, giluminė priežastis – 2.1. „Nepatraukli ir vartotojų poreikių neatitinkanti viešojo transporto sistema“ sprendimo.
Projekto įgyvendinimo metu bus nepažeidžiami Horizontaliųjų principų ir kitų Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų laikymosi reikalavimai.
Daugiau
Mažiau
Projekto tikslas
Įrengti Klaipėdos regiono integruotos viešojo transporto sistemos funkcionavimui reikalingą infrastruktūrą Klaipėdos rajono savivaldybėje tam, kad būtų užtikrintos galimybės tiek vietos gyventojams, tiek svečiams patogiau naudotis viešuoju transportu.
Programos tipas
Investicijų programa
Prioritetas
Piliečiams artimesnė LietuvaPartneriai
Teritorija, kuriai tenka didžioji dalis projekto lėšų
Regionas | Apskritis | Savivaldybė |
---|---|---|
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas | Klaipėdos apskritis | Klaipėdos r. sav. |
Regionų lėšos
Regionas | Regionui skirta lėšų suma |
---|---|
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas | 1325285,41 |
ES fondas
Veiklos pavadinimas | Fondas |
---|---|
Klaipėdos regiono turistinio patrauklumo bei atvykstamojo turizmo stiprinimas | Europos regioninės plėtros fondas |
Finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio kodas | Finansavimo šaltinio forma | Finansavimo šaltinio suma |
---|---|---|
1. | Projektams skiriamos finansavimo lėšos | 1 126 491,90 € |
1.1. | ES fondų lėšos | 1 126 491,90 € |
2. | Nuosavas įnašas | 198 793,51 € |
2.1. | Nacionalinės viešosios lėšos | 198 793,51 € |
2.1.2. | Savivaldybės biudžeto lėšos | 198 793,51 € |
Stebėsenos rodikliai
Pavadinimas | Stebėsenos rodiklio pradinė reikšmė | Stebėsenos rodiklio siektina reikšmė |
---|---|---|
Metinis konsoliduotų viešųjų paslaugų vartotojų skaičius | 0,00 | 11800,00 |
Projekto veiklos
Sutarties projekto veiklos numeris ir pavadinimas | Sutarties poveiklės numeris ir pavadinimas |
---|---|
01-004-07-02-01-(RE)-23-(LT023-01-01-09)-01 Integruotos Klaipėdos regiono viešojo transporto sistemos plėtra | 01-004-07-02-01-(RE)-23-(LT023-01-01-09)-01-02 Klaipėdos regiono integruotos viešojo transporto sistemos funkcionavimui reikalingos infrastruktūros įrengimas Klaipėdos rajone |
Sutarties intervencinių priemonių srities duomenys
- 169 - Teritorinio vystymo iniciatyvos, įskaitant teritorinių strategijų rengimą