| Regionas | Apskritis | Savivaldybė |
|---|---|---|
| Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas | Alytaus apskritis, Kauno apskritis, Klaipėdos apskritis, Marijampolės apskritis, Panevėžio apskritis, Šiaulių apskritis, Tauragės apskritis, Telšių apskritis, Utenos apskritis | Jonavos r. sav., Telšių r. sav., Molėtų r. sav., Palangos m. sav., Kauno m. sav., Prienų r. sav., Klaipėdos m. sav., Kauno r. sav., Vilkaviškio r. sav., Tauragės r. sav., Klaipėdos r. sav., Alytaus m. sav., Ignalinos r. sav., Kretingos r. sav., Anykščių r. sav., Šiaulių r. sav., Panevėžio m. sav., Šiaulių m. sav., Lazdijų r. sav., Druskininkų sav., Utenos r. sav., Panevėžio r. sav., Biržų r. sav., Varėnos r. sav., Joniškio r. sav., Marijampolės sav., Rokiškio r. sav., Akmenės r. sav., Šakių r. sav., Alytaus r. sav., Kazlų Rūdos sav., Rietavo sav., Kaišiadorių r. sav., Pakruojo r. sav., Kelmės r. sav., Plungės r. sav., Šilutės r. sav., Mažeikių r. sav., Šilalės r. sav., Pagėgių sav., Radviliškio r. sav., Kėdainių r. sav., Jurbarko r. sav., Raseinių r. sav., Neringos sav., Kupiškio r. sav., Kalvarijos sav., Zarasų r. sav., Pasvalio r. sav., Birštono sav., Visagino sav., Skuodo r. sav. |
Ikimokyklinio ugdymo gerinimas - I etapas Įgyvendinama
Kvietimo numeris
10-015-P
Projekto numeris
10-015-P-0001
Sutarties įsigaliojimo data
2024-09-17 00:00
Projekto vykdytojas
Europos socialinio fondo agentūra
Vykdytojo kodas
192050725
Veiklų vykdymo pabaigos data
2025-12-31 00:00
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Bendra projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma
491 967,15 €
Projektu sprendžiamos problemos
Atsižvelgiant į tai, kad Lietuvoje ikimokyklinis ugdymas skirtingose ugdymo įstaigose organizuojamas netolygiai ir kyla daugybė problemų, su kuriomis susiduria ugdymo įstaigos, planuojama įgyvendinti projektą, kuriuo bus siekiama kylančius klausimus, problemas ir situacijas spręsti bendradarbiaujant ir dalijantis patirtimi. Projektu bus siekiama sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (angl. peer-learning), atnaujinti/stiprinti ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijas. Projektu bus kuriami bendradarbiavimo tinklai pagal skirtingas temas/problemas (toliau – Tinklai), rengiami Tinklų veiksmų planai bei bus atrenkami ir apmokyti vidiniai lyderiai/konsultantai.
Tikimasi, kad bendradarbiavimas Tinkluose padės atverti galimybes kiekvienai Tinkle esančiai ikimokyklinio ugdymo programas vykdančiai įstaigai efektyviai spręsti problemas, nepasimesti sudėtingose situacijose, mokytis lyderystės ir iniciatyvos įgyvendinant įvairius sumanymus. Bendradarbiavimas, mokymasis vieniems iš kitų bei dalijimasis patirtimi bus nukreiptas į kokybiškesnio veiklos organizavimo bei vykdymo palaikymą.
Dalyvauti projekte ir burtis į Tinklus bus pakviestos įstaigos, kurios bus atrinktos pagal parengtus atrankos kriterijus ir vertinimo metodologiją. Dalyvavimą patvirtinusios atrinktos savivaldybės bei ugdymą vykdančios įstaigos bus kviečiamos į renginius, kurie bus skirti atrinktų įstaigų atstovų kontaktų užmezgimui, esamos situacijos apžvalgai, probleminių sričių identifikavimui, dalyvių sugrupavimui pagal problematiką ir priskyrimui atitinkamiems Tinklams. Renginių metu taip pat bus kuriamos darbo grupės, vedamos diskusijos, ieškoma bendrų situacijų tarp skirtingų įstaigų, planuojami pokyčiai, rengiamos problemų sprendimo schemos, modeliuojami scenarijai. Planuojama, kad pasibaigus renginiams, turinio ekspertas parengs kiekvieno Tinklo aprašą pagal identifikuotas problemines sritis ir susistemins kiekvieno Tinklo veiksmų planus.
Planuojama, kad projekte taip pat bus rengiami vidinių lyderių atrankos kriterijai, pagal kuriuos veiklose dalyvaujančių įstaigų atstovai galės pretenduoti tapti vidiniais projekto lyderiais/konsultantais, dalyvauti mokymuose ir pakelti kvalifikaciją. Pagal parengtus atrankos kriterijus planuojama atrinkti iki 20 kandidatų ir parengti mokymų, kuriuose atrinkti kandidatai turės dalyvauti, planą.
Atsižvelgiant į tai, kad 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“ Apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. V-878 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-04 „Užtikrinti visiems prieinamą ankstyvąjį ugdymą“, numatyta veiklas įgyvendinti 2 etapais, šiuo projektu sukurti Tinklai ir juose esančios įstaigos parengtus Tinklų veiksmų planus įgyvendins sekančiame etape, padedamos šiuo projektu atrinktų ir apmokytų lyderių/konsultantų. Patvirtiname, kad projekto veiklų išlaidos nėra/nebuvo finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus.
Daugiau
Mažiau
Projekto tikslas
Projektu bus siekiama sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (angl. peer-learning), atnaujinti/stiprinti ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijas. Projektu bus kuriami bendradarbiavimo tinklai pagal skirtingas temas/problemas (toliau – Tinklai), rengiami Tinklų veiksmų planai bei bus atrenkami ir apmokyti vidiniai lyderiai/konsultantai.
Programos tipas
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė LietuvaTeritorija, kuriai tenka didžioji dalis projekto lėšų
Regionų lėšos
| Regionas | Regionui skirta lėšų suma |
|---|---|
| Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas | 491 967,15 € |
ES fondas
| Veiklos pavadinimas | Fondas |
|---|---|
| Sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (ang. peer-learning), ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų atnaujinimą ir stiprinimą, aprūpinimą moderniomis darbo vietomis | Europos socialinis fondas + |
Finansavimo šaltiniai
| Finansavimo šaltinio kodas | Finansavimo šaltinio forma | Finansavimo šaltinio suma |
|---|---|---|
| 1. | Projektams skiriamos finansavimo lėšos | 491 967,15 € |
| 1.1. | ES fondų lėšos | 418 172,08 € |
| 1.4. | Bendrojo finansavimo lėšos | 73 795,07 € |
| 2. | Nuosavas įnašas | 0,00 € |
Stebėsenos rodikliai
| Pavadinimas | Stebėsenos rodiklio pradinė reikšmė | Stebėsenos rodiklio siektina reikšmė |
|---|---|---|
| Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis | 0,00 | 80,00 |
Projekto veiklos
| Sutarties projekto veiklos numeris ir pavadinimas | Sutarties poveiklės numeris ir pavadinimas |
|---|---|
| 12-003-03-01-04-03 Sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (ang. peer-learning), ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų atnaujinimą ir stiprinimą, aprūpinimą moderniomis darbo vietomis | 12-003-03-01-04-03-01 Sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (ang. peer-learning), ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų atnaujinimą ir stiprinimą, aprūpinimą moderniomis darbo vietomis |
Sutarties intervencinių priemonių srities duomenys
- 148 - Parama ikimokykliniam ugdymui ir priežiūrai (išskyrus infrastruktūrą)